هدف جبهه مردمی انقلاب عمران و آبادانی کشور است که اولویت‌هایش ایجاد اشتغال رفع مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد اقتصادی است.

مبارزه با فساد و ایجاد اشتغال اولویت‌ جبهه مردمی انقلاب است

ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی و از حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس درباره ضرورت تشکیل این جبهه اظهارداشت: فارغ از جناح بندی‌های متداول سیاسی چپ و راست مقام معظم رهبری نظرشان بر انقلابی بودن و غیرانقلابی بودن است و این جبهه کشور را به همین سمت سوق می‌دهد.

وی با  تإکید بر اینکه چتر جبهه مردمی انقلاب اسلامی خیلی وسیع استٰ اظهارداشت: این جبهه از جناح راست و چپ آنهایی که در چارچوب نظام هستند و ویژگی‌های مبارزه با اشرافی گری و فساد اقتصادی داشته و ولایت‌مدار باشند را در برمی‌گیرد از این رو هر کسی با هر تفکری که دارای این چند ویژگی یعنی ولایت‌پذیری؛ مبارزه با اشرافی گری و فساد؛ اهتمام در آرمان‌های امام و انقلاب راداشته باشد  صرف نظر از نگاه سیاسی‌اش می‌تواند در این جبهه حضور یافته و زیر چتر این جبهه قرار گیرد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح‌کرد: هدف این جبهه عمران و آبادانی کشور است که اولویت‌هایش ایجاد اشتغال رفع مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد اقتصادی است.

وی در پایان تإکید کرد: این جبهه تلاش می کند مدیران و مسئولانی در راس باشند که اولا مرزبندی انقلابی داشته باشند و ثانیا وقت گذار و خدمتگزار واقعی بوده و ویژگی‌هایی مثل همسطح و بین مردم بودن، شبیه مردم بودن، فسادستیزی و مبارزه با استکبار و دشمن از ویژگی های بارز آنها باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.