اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری یکی از ۲ قاتل در عملیات پلیس خبر داد و گفت: انتقام‌جویی انگیزه وقوع تیراندازی خونین در اراک بوده است.

انتقام‌جویی انگیزه تیراندازی خونین/یکی از قاتلان دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین،  سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه خونین در اراک گفت: گزارشی از یک تیراندازی‌ به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران انتظامی مشخص شد دو فرد مسلح وارد دو منزل در شهر اراک شده و اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده‌اند افزود: در این تیراندازی پنج نفر از ساکنان جان خود را از دست داده و ۴ نفر دیگر مجروح شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه هویت قاتلان شناسایی شد و در برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس بلافاصله خودروی آنها در یکی از محله‌ها کشف شد.

وی ادامه داد: بعد از مدت زمانی کوتاهی یکی از قاتلان دستگیر شد و برنامه‌ریزی پلیس برای دستگیری فرد دیگر نیز ادامه دارد.

عزیزی، در مورد علت قتل اظهار کرد: فرد قاتل مجرم سابقه‌دار است که اخیراً از زندان آزاد شده است و به کمک برادرش برنامه‌ریزی قتل‌ها را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: انگیزه قتل به قصد انتقام‌جویی و اختلافات قبلی قاتلان با ساکنان در منزل بوده که نتیجه اقدامات بعدی پلیس به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.