شهرکرد- همزمان با ایام مبارک دهه ی فجر و میلاد حضرت زینب (س) سینما کودک شهرکرد برای عموم علاقه مندان اکران رایگان برگزار می کند.

فیلم های کودک در سالن سینمای کانون پرورش فکری شهرکرد رایگان اکران می شود

 به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اجرای فعالیتهای فرهنگی و بهره مندی عموم مردم از این فعالیتها از اکران رایگان سینما کودک کانون در شانزدهمین روز از بهمن ماه سال جاری همزمان با ایام مبارک دهه ی فجر و و میلاد حضرت زینب (س) خبر داد.

فرزاد رحیمی با اشاره به اینکه سالن سینما کودک کانون در شهرکرد از ۱۵ آبان ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است افزود: فیلمهای اکران شده در این سینما به صورت تخصصی متناسب با گروههای سنی کودکان و نوجوانان طراحی و به اجرا در آمده و مورد استقبال این قشر قرار گرفته است.

 رحیمی با عنوان اینکه اجراهای صبح سالن سینمای کانون مخصوص حضور دانش آموزان و کودکان مهادی کودک طراحی شده تصریح کرد: در اجراهای بعد از ظهر نیز کودکان و نوجوانان با خانواده های خود می توانند از خدمات این سینما بهره مند شوند.

 وی از تخفیف ۵۰ درصدی برای دانش آموزان خبر داد و اضافه کرد این سینما در سانس های ویژه نیز آماده ی برگزاری جنگ های شادی برای کودکان و نوجوانان است و تخفیفهای ویژه ای را برای اجرای این فعالیتها به علاقه مندان خواهد داد.

  وی حضور کودکان و نوجوانان با خانواده های خود در اکران ویژه روز شنبه ۱۶ بهمن ماه را فعالیتی در راستای شادی بخشی به عموم دانست و افزود این اکران ویژه از ساعت ۱۶ الی۱۸ در سینما کودک شهرکرد واقع در میدان ابوریحان برگزار خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.