شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آیت الله رفسنجانی بر اساس تشخیص عمل کرد نه بر اساس مصلحت و برای کمال نظام و انقلاب اسلامی خون دلها خورد.

آیت الله رفسنجانی برای کمال نظام و انقلاب اسلامی خون دلها خورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که از سوی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و مجمع نمایندگان استان برگزار شد، اقشار مختلف مردم ،گروه های سیاسی و اجتماعی شرکت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام ظهر چهارشنبه در این مراسم به ویژگی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: ثبات در دیدگاه از ویژگی‌های بارز ایشان بود که همواره از مواضع خود دفاع می‌کرد و ایستادگی در نظر داشت.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی اهل تلون نبودند و هر روز به رنگی درنمی‌آمدند، افزود: این از ویژگی‌های جامعه ایمانی است که نباید هر روز به دنبال کسی راه افتد.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی اهل رنگ عوض کردن نبود که این استواری قدم از ویژگی ها جامعه ایمانی است.

نکونام تصریح کرد: وی براساس تشخیص عمل کرد نه بر اساس مصلحت و برای کمال نظام و انقلاب اسلامی خون دلها خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اعتقاد به ولایت را از شاخص‌ترین ویژگی‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برشمرد و افزود: ایشان به اینکه جامعه ولایی است اعتقاد داشت و همواره پیرو رهبری بود هرچند ایشان کارشان سخت بود زیرا توقعات از آیت‌الله هاشمی بالا بود.

امام‌جمعه شهرکرد عنوان کرد: سعه‌صدر، قدرت تحمل بالا و منصف بودن از دیگر خصوصیات مرحوم آیت‌الله هاشمی بود که این ویژگی‌ها در ایشان بسیار شاخص بود.

حجت الاسلام نکونام تأکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در قضاوت های خود نیز منصفانه برخورد می کرد و بر وحدت و همدلی بین همه گروه ها تاکید داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در چهارمحال و بختیاری نیز اکنون وحدت و همدلی وجود دارد و مسوولان تلاش کنند این اتحاد و همدلی استوار باقی بماند و برای بیان دیدگاهها نباید چهره سرخ کرد و رو در روی همدیگر قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.