شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سه بانک از بانک های استان که تاکنون عملکرد بهتری در پرداخت تسهیلات به طرح های تولیدی، صنعتی و کشاورزی داشته اند مورد تشویق قرار می گیرند و سه بانکی که ضعیف تر عمل کرده اند توبیخ و معرفی خواهند شد.

بانک هایی که در پرداخت تسهیلات ضعیف عمل کرده اند،معرفی می شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: به دستگاه های اجرائی سه روز جهت جذب اعتباراتی که برای آن ها تعیین شده است فرصت داده می شود، اگر ظرف مدت سه روز آینده گزارش عملکرد خود مبنی بر پرداخت کامل تسهیلات را تحویل ندهند علاوه بر توبیخ، اعتبارات آن ها حذف و به دیگر دستگاه ها واگذار خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری  افزود: طی چند روز گذشته ۳۰ میلیارد تومان به مجموع اعتبارات استان چهارمحال و بختیاری اضافه شده است که از این میزان حدود ۹ میلیارد تومان به ۹ طرح اجرای سیستم فاطلاب شهری و روستایی و ۱۵ میلیارد به آب شرب شهری و روستایی و مابقی به طرح های دیگر اختصاص یافت.

وی با اشاره به عدم وجود دغدغه کمبود زیرساخت برای خاروبار فروشان در نزدیکی میدان میوه و تره بار شهرکرد تصریح کرد: باید نماینده خواروبارفروشان شرایط را بسنجند و با توجه به وجود زمین، برق، گاز، آب و جاده دسترسی تصمیم نهایی را جهت احداث خواروبار فروشی در نزدیکی میدان میوه و تره بار اخذ کنند.

سلیمانی با اشاره به بی نتیجه ماندن طرح گردشگری دهکده المپیک سامان گفت: یکی از دلایلی که طرح ها و پروژه ها با مشکلات روبه رو می شوند عدم همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی و تک روی آن ها می باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: سه بانک از بانک های استان که تاکنون عملکرد بهتری در پرداخت تسهیلات به طرح های تولیدی، صنعتی و کشاورزی را داشته اند مورد تشویق قرار می گیرند و سه بانکی که از همه بانک های استان ضعیف تر عمل کرده اند توبیخ و معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.