۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
کد خبر: 492228

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی مطرح کرد

پکیج انتخاباتی دولت از حضور وزرا در مناطق مرزی و وام‌های معنادار تا ابلاغیه اخیر به معاونان استاندار

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی با اشاره به طرح انتخاباتی دولت موسوم به «اطلاع‌رسانی و تعامل مستقیم با مردم» گفت: دولت پکیجی برای انتخابات تعریف
پکیج انتخاباتی دولت از حضور وزرا در مناطق مرزی و وام‌های معنادار تا ابلاغیه اخیر به معاونان استاندار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، احمد خورشیدی‌آزاد با اشاره به موضوع ابلاغ وزارت کشور به استانداری‌ها در خصوص اطلاع‌رسانی و تعامل مستقیم با مردم که بر عهده معاونت‌های سیاسی استانداری‌ها گذاشته شده است اظهار کرد: تا پایان انتخابات از این‌گونه خبرها بسیار خواهید شنید.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی تصریح کرد: متاسفانه بحث دخالت در انتخابات و مهندسی افکار عمومی در برخی از دولت‌ها وجود داشته و الان به نظر ما دولت فعلی پکیجی را تدوین کرده که در آن از پخش پول گرفته تا سفرهایی که آقای نوبخت و بعضی از وزرا در مناطق مرزی انجام می‌دهند در ادامه همین بحث است.

وی گفت: در حوزه پخش پول این‌ها در مسکن مهری که به‌عنوان طرح مزخرف به آن نگاه می‌کردند دو هفته پیش مصوبه‌ای داشته‌اند که هزار میلیارد تومان را به مسکن مهر تزریق کنند و پول کلانی هم برای عمران روستاها گذاشتند در حالی‌که برای مسکن مهر و برای روستاها در 3.5 سال گذشته اعتباری اختصاص پیدا نکرده بود.

خورشیدی‌آزاد گفت: برای کارگاه‌های کوچک و متوسط دوباره در همین دو سه ماه اخیر 13 هزار میلیارد تومان اختصاص دادند که قرار است تا آخر سال به 16 هزار میلیارد تومان برسد.

وی افزود: اختصاص 750 میلیارد تومان برای وام‌های سه میلیون تومانی مخصوص بازنشستگان کشوری هم یک بخش از پکیج و برنامه کلی آنهاست.

خورشیدی‌آزاد افزود: بخش دیگر هم این است که کلیه وزرا مأموریتی مشخص کرده‌اند که به شهرها و مناطق مرزی می‌روند و حتی در روستاها حضور پیدا می‌کنند و اصولا کار خود را رها کرده‌اند و وزارتخانه‌ها تقریبا رها شده و کار انتخاباتی می‌کنند.

وی افزود: برای استانداری‌ها و فرمانداری‌ها هم برنامه مشخصی تدوین کرده‌اند که یکی از آن‌ها بحث معاونین استاندار است.

خورشیدی‌آزاد گفت: با توجه به این که اقبال روحانی به شدت کاهش پیدا کرده است و با توجه مشکل اخیر آن‌ها که بخشی از سازمان رأی‌شان از بین رفت؛ به چنین اقداماتی به شدت نیازمندند.

وی افزود: مطمئن باشید که شمشیر از رو بسته شده است و متأسفانه این‌ها هیچ اعتقادی به قانون و قانون‌گرایی نداشته و ندارند کما این‌که از روز اولی که آمدند قانون را بوسیدند و کنار گذاشتند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سؤوال که مردم تا چه اندازه با این کارها آشنا هستند اظهار کرد: مردم ایران با توجه به هوش و فهم بالایی که دارند و امروز نیز عصر اطلاعات است و اطلاعات محصور نمی‌ماند و اخبار مدام در بین جوامع می‌چرخد قادر به پنهان‌کاری نیستند.

وی گفت: گر طرف مقابل آن‌ها برنامه‌ای کارآمد و عاقلانه داشته باشد به نظر من دولت روحانی تکرار نخواهد شد همچنان که ادامه آن برای کشور اصلا به صلاح نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.