کرمان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان و استاندار کرمان و مجمع نمایندگان استان کرمان طی پیامی مشترک از همه آحاد دیار گرانقدر و ولایت مدار کریمان برای حضور در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت کردند.

بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در مصلی امام علی(ع) کرمان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی و حسین امیری خامکانی طی پیامی مشترک از همه کرمانیان گرانقدر و ولایت مدار برای حضور در آئین بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت نمودند.

در این پیام ضمن اشاره افول ستاره عمر یک مجاهد واقعی و انقلابی ولایت مدار که داغی بس سنگین و ناگوار را بر دل ایرانیان و به ویژه کرمانیان نشاند، اشاره شده است: فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی بی شک دردی جانکاه برای همه انقلابیون و دلسوزان این نظام است که تا ابد می سوزد و می سوزاند چرا که تکرار چنین اسطوره بزرگی را به دشواری میتوان یافت.

در این پیام از اهالی دیار کریمان که این روزها سوگوار و ماتم دیده از داغ فرزند خلف سرزمین خود هستند، دعوت شده  است که در روز شنبه ۲۵ دی ماه سال جاری ساعت ۳ بعد از ظهر با حضور در آئین ترحیم و یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصلای بزرگ امام علی (ع) حضور یابند تا ضمن نکوداشت یاد آن مجاهد واقعی، مرهمی بر دل خانواده و فرزندان آن مرحوم باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.