مدیرعامل کارخانه لبنی مربوطه اعلام کرد که اشتباه انسانی پخش‌کنندگان این محصول، عامل توزیع شیر مدارس در هواپیما بوده است.

اشتباه انسانی عامل توزیع شیر مدارس در هواپیما

به گزارش قدس آنلاین، در یکی از پروازهای یک شرکت‌  هواپیمایی شیر تولیدشده یکی از برندهای مطرح لبنیات که روی آن شیر مدارس حک شده بود، توزیع شد. حال آنکه این طرح (توزیع شیر مدارس) با یارانه دولتی اجرا می‌شود و در برخی سایت‌ها آمده بود که آموزش و پرورش به دلیل نداشتن بودجه، شیر مدارس را فروخته است! 
 
این در حالی است که مدیرعامل این شرکت لبنیضمن رد خبرهای منتشر شده، اعلام کرد که دو کارگر پخش‌کننده شیر در این کارخانه مرتکب اشتباه شده‌اند و یک پالت از شیر مدارس را برای این شرکت هواپیمایی بارگیری کرده‌اند که بلافاصله پس از اطلاع از این مسئله ضمن باز گرداندن محموله ارسالی، دو کارگر را که این خطا از آنها سر زده بود، اخراج کردیم. 
 
وی افزود: پالت ارسالی اشتباه شده حاوی 3240 عدد پاکت شیر یک نفره ویژه طرح شیر مدارس بود که حدود 900 عدد آن توزیع شد اما مابقی این محموله با مکاتبات صورت گرفته بازگردانده شد. البته تاریخ تولید این شیر پس از تاریخ توزیع‌ شده حک شده بود، چرا که این محصول باید حدود 10 روز در قرنطینه باقی بماند و پس از آزمایشات تست‌های صورت گرفته توزیع شود که البته از این نظر محموله‌های مورد نظر توزیع شده هیچ مشکلی نداشتند اما نباید پیش از تاریخ حک شده، توزیع می‌شدند. 
 
البته رضا باکری - دبیر انجمن صنفی لبنی در این زمینه اظهار کرد که این تخلف حتی در صورت اتفاقی بودن نیز نمی‌تواند پذیرفتنی باشد و به هیچ وجه نباید از سوی هیچ برندی که تحت قرارداد با آموزش و پرورش است، اتفاق بیفتد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.