۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
کد خبر: 492312

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت که رسوایی مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بزرگ ترین ضربه را به او زد و این امر به براندازی کابینه اش می انجامد.

کار نتانیاهو تمام است!

به گزارش "قدس آنلاین"، این روزنامه در گزارشی تحت عنوان "کار نتانیاهو تمام است" تصریح کرد که خانواده نتانیاهو، نحوه زندگی شان، ریخت و پاش های آنها و رفتار این خانواده با کارمندانشان هم اکنون به یک بحث جنجال برانگیز در محافل اسرائیلی مبدل شده است.
در این روزنامه می خوانیم که رفاه طلبی، خوشگذرانی و سوء استفاده خانواده نتانیاهو از اموال دولتی موجب سرنگونی کابینه اش می شود.
در این گزارش آمده است که نتانیاهو از زمان تصدی نخست وزیری اسرائیل تاکنون هیچ موفقیتی را رقم نزده است، این اقدام در حالی صورت می گیرد که دستیابی وی به راه حل نهایی با تشکیلات خودگردان فلسطین امری دور از انتظار است، سیاست شهرک سازی وی موجب تشدید تنفر جهانیان از وی شده است، دو سوم کودکان صهیونیستی زیر خط فقر زندگی می کنند، اینها گوشه ای از کوتاهی های کابینه نتانیاهو به شمار می رود.  

این گزارش تصریح کرد که هر روز یکی از ابعاد رسوایی مالی نتانیاهو بر ملا می شود؛ به گونه ای که دادستان اسرائیل که یکی از دوستان صمیمی نتانیاهو می باشد نتوانسته است مانع از تحقیق قضایی علیه وی شود، این رسوایی ها به سقوط کابینه اش می انجامد.  

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.