ایلام- مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: از اول اردیبهشت ماه سال جاری تا کنون ۶۶ هزار و ۳۳۰ نفر برای بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های شهداء به استان ایلام سفر کرده اند.

بیش از ۶۶ هزار نفر از مناطق عملیاتی ایلام بازدید کردند

‌به گزارش قدس آنلاین، حجت الله منصور بیگی با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر از استان های مختلف کشور به ایلام سفر کرده اند، اظهار داشت: علاوه بر بازدیدکنندگان از استان ها مختلف، ۵۴ هزار نفر نیز از اقشار مختلف مردم استان اعم از دانش آموزی، دانشجویی، محلات و سایر گروه ها در این مدت از یادمان های دفاع مقدس بازدید کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار نفر از این کاروان ها متعلق به قشر دانش آموزان بوده است، افزود: ۶۰ درصد از گروه های دانش آموزی را دختران و ۴۰ درصد را دانش آموزان پسران تشکیل داده اند.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه اعزام کاروان های دانش آموزی راهیان نور دختران استان به مناطق عملیاتی به اتمام رسیده است، بیان داشت: اعزام پسران نیز به خاطر فصل امتحانات در مدارس، به طور موقت تا اول بهمن ماه متوقف شده است.

حجت الله منصور بیگی با اشاره به اینکه دانش آموزان در قالب اردوهای دو روزه به مناطق عملیاتی استان در مهران و دهلران اعزام می شوند، یاد آور شد: دانش آموزان این شهرستان ها علاوه بر بازدید از یادمان های استان ایلام به منطقه فتح المبین در استان خوزستان نیز اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان ساخت: از اول اردیبهشت ماه سال جاری تا کنون ۶۶  هزار و ۳۳۰ نفر برای بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های شهداء به استان ایلام سفر کرده اند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.