ایلام- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: برای تکمیل گاوداری ۷۰۰ رأسی ایوان به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و در صورت تخصیص، سال آینده به بهره برداری می رسد.

گاوداری ۷۰۰ رأسی ایوان سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، سید محمدتراب میری روز پنجشنبه در جریان بازدید وزیر جهاد کشاورزی از طرح گاوداری ۷۰۰ رأسی شهرستان ایوان، اظهار داشت: این طرح دامپروری هم اکنون با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراء است.

 وی با بیان اینکه پیش بینی می شود که این طرح اوایل سال آینده به بهره برداری برسد، افزود: این گاوداری با هدف تولید شیر ایجاد می شود و در صورت تکمیل ظرفیت، روزانه ۳۰ تن شیر تولید و روانه بازار مصرف می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با اشاره به اینکه این پروژه هم اکنون نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است، بیان داشت: امیدواریم که با تخصیص و تزریق به موقع اعتبار مورد نیاز، این مجتمع دامپروری در موعد مقرر مورد بهره برداری قرار گیرد.

سید محمدتراب میری با بیان اینکه منابع آبی و مراتع فراوان در استان می تواند زمینه لازم را برای امر سرمایه گذاری در طرح های پرورش دام و طیور فراهم کند، یادآور شد: قطعاً با سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و دامپروری، زمینه برای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.