ساری- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران با اشاره به توطئه دشمنان و عناصر ضد انقلاب برای تفرقه افکنی در برخی اختلاف نظرهای طبیعی گفت: بر آن باوریم که در اختلاف نظر های فکری و اجتهادی - گرچه می بایست تبعیت از ولی فقیه و رهبری را بی چون و چرا انجام داد - هرگز نمی تواند به خدمات انقلابی آیت الله هاشمی رفسنجانی خدشه وارد کند.

خدمات انقلابی آیت الله هاشمی نباید خدشه دار شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، حجت الاسلام غلامی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی رفیق دیرین وهمسنگر دوران مبارزات بوده و در پیروزی انقلاب اسلامی، نقش آفرینی اش بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه در کوران سالهای سخت انقلاب، مقام معظم رهبری با همفکری و همدلی با ایشان خطرها را پشت سر گذاشته است، تاکید کرد: اختلاف نظرها در دوران طولانی هیچگاه نتوانسته پیوند رفاقتی که سرآغازش در بین الحرمین بود را بگسلد و وسوسه خناسان هم نتوانست در محبت عمیق او به رهبری خلل وارد کند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران ادامه داد: کسانی که امروز دم از داعیه دوستی با آیت الله رفسنجانی می زنند یادشان نرود چه بلا ها و مصائبی را برای آن یار زجر کشیده انقلاب به بار آوردند و چه نسبت هایی را ناروا به او چسباندند.

حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: از جمله مصیبت هایی که دشمنان نظام و کینه ورزان به انقلاب و انقلابیون روا داشتند، در انتخابات مجلس ششم سر بیرون آورد که نشان داد چه جفایی در حق پیر انقلاب شده است و با آبرویش بازی کردند.

وی با یادآوری اینکه برخی ها با انتشار کتاب «عالیجناب سرخپوش» و انتساب قتل های زنجیره ای به وی در صدد بی هویت کردن آیت الله رفسنجانی بودند، گفت: امروز همان افراد داعیه دار دوستی شدند و با ایجاد شیطنت، منتقدان دلسوز انقلاب را دشمن معرفی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.