نماینده سابق یزد گفت: فسادهایی که در حال رخ دادن است نشان می دهد مردم بر عملکرد مسئولین نظارت نمی کنند. جبهه مردمی برای مبارزه با این اشرافی گری بوجود آمده است.

مبارزه با اشرافی گری، از ضروریات شکل گیری جبهه مردمی انقلاب

به گزارش «قدس آنلاین»،  محمد صالح جوکار فعال سیاسی اصولگرا، با اشاره به اینکه در شرایط فعلی شکل گیری جبهه ای متشکل از نیروهای انقلابی امری ضروری احساس می شود، گفت: امروز وحدت و اتحاد پیرامون ارزشهای انقلاب، آرمانهای امام و سیاست هایی که رهبر انقلاب دنبال می کنند تنها راه پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: تجربه به ما نشان داده هر جا مرد در صحنه حضور داشته و کار را پیش برده اند به پیروزی رسیده ایم چنانچه انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مقابله با فتنه های مختلف با حضور مردم منتهی به پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

این حامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم صاحبان این انقلاب هستند خاطرنشان کرد: تشکیل این جبهه با هدف آن است که مردم در تمام عرصه های مدیریتی کشور حضور یافته و از انقلاب خود دفاع کنند.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه متاسفانه شاهد کاستی هایی در عملکرد دولت فعلی در برآوردن مطالبات مردم هستیم، یادآور شد: امروز مردم از دولت ها مطالبات جدی دارند البته هر دولت که روی کار آمده اقداماتی انجام داد اما کافی نبوده است.

جوکار گفت: دولت یازدهم نتوانست به تعهداتی که در زمینه اقتصاد داده بود عمل کند و همین باعث شده که امروز مردم دچار مشکلات معیشتی، تورم، رکود و اشتغال باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: همچنین در حوزه سیاست خارجی و مسائل منطقه ای به دلیل دارا بودن اهمیت زیاد نقدهای فراوانی به عملکرد دولت یازدهم وجود دارد که جبهه مردمی برای بهبود این شرایط مسئولیت های را به مردم محول خواهد کرد.

جوکار گفت:  یکی دیگر از مسائلی که ضرورت شکل گیری جبهه همه جانبه و منسجم را بوجود آورد ترویج خوی اشرافی گری در کشور است. فسادهایی که در حال رخ داده است نشان می دهد متاسفانه مردم در صحنه نیستند تا بر عملکرد مسئولین نظارت کنند.

نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: مردم و مسئولین باید در قالب جبهه بزرگ مردمی پیوند خورده و با ایجاد شفافیت از انقلاب خود دفاع کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.