کرمان- با حضور مسئولان شهرستان رابر و رئیس اتاق بازرگانی استان و مدیر اقتصاد مقاومتی منطقه کرمان افتتاح شد.

دفتر ستاد اقتصاد مقاومتی در «رابر» کرمان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، دفتر اقتصاد مقاومتی شهرستان رابر صبح پنچشنبه با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در این شهرستان افتتاح شد.

علیجان سلیمانی، فرماندار رابر در این آیین به ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: ما باید ظرفیت های موجود شهرستان را به طور صحیح در مسیر رشد اقتصاد مقاومتی هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان رابر در ایثارگری و شهادت در تاریخ انقلاب سرآمد بوده است، ادامه داد: انتظار داریم با همت سرمایه گذاران بخش خصوصی و معین اقتصادی شهرستان بتوانیم رابر را به افق های اقتصاد مقاومتی برسانیم.

فرماندار رابر اشاره کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی را از جمله اولویت های رهبر معظم انقلاب و دولت است و امیدواریم تا پایان سال ۹۵ گام های مؤثری در این زمینه برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه آغاز به کار ستاد اقتصاد مقاومتی نیازمند راه اندازی بانک اقتصاد نوین و اقامتگاه های گردشگری است، ادامه داد: این موارد امکانات اولیه ای برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی محسوب می شود و امیدواریم هرچه سریع تر این زیرساخت ها تأمین شود.

گفتنی است شهرستان رابر با جمعیتی بالغ بر از ۳۵ هزار نفر، چند سالی است با خشکسالی مواجه شده است که برای احیاء دوباره اقتصاد این شهر، نیازمند توجه بیشتر به سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.