کرمان- همزمان با سالروز تشکیل بسیج رسانه اهالی رسانه استان کرمان بر مزار شهدای این استان حاضر شده و با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

اصحاب رسانه کرمان با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش قدس آنلاین، صبح پنج شنبه اهالی رسانه در استان کرمان بر مزار شهدای این استان حضور یافتند. در این آیین محمدرضا علیزاده، مدیر کل ارشاد این استان ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم ترین پیام شهدا است.

وی به وظیفه خطیر اصحاب رسانه در حفظ نظام، وحدت و همدلی اشاره کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم در عرصه های مختلف تلاش کنیم تا نظام از آفت های مختلف حفظ شود و مردم را به آینده جمهوری اسلامی امیدوار کنیم.

علیزاده با اشاره به جزیره امنی که جمهوری اسلامی ایران در این منطقه پرآشوب به خود اختصاص داده است، افزود: در روزگاری که منطقه غرب آسیا به عنوان ناامن ترین مناطق جهان شناخته می شود، خون شهدا و رهبری آیت الله خامنه ای و همدلی ملت امنیت را به کشورما ارزانی داشته است.

وی به سهم رسانه ها در ایجاد آرامش روانی در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه های کرمان همواره در تمام صحنه ها حضور داشته ان و برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده است.

همچنین در این مراسم، سید ابراهیم یزدی، مسئول بسیج رسانه کرمان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه این استان ۱۰ شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند، اظهار کرد: شهیدان در مسیری گام نهادند که روشن است و امیدواریم ما نیز بتوانیم از مسیری که شهدا با خون خود نورانی کردند حرکت کنیم و از این مسیر منحرف نشویم.

مسؤول بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه ۲۱ دی به مناسبت شهادت شهید رهبر یکی از شهدای خبرنگار کرمان به عنوان روز بسیج رسانه استان نامگذاری شده است، افزود: دفاع از آرمان‌های شهدا، ولایت و رهبری سرلوحه کار اعضای بسیج رسانه است و امیدواریم در این زمینه ثابت‌قدم بمانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.