ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران حضور مردم در خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی را باشکوه دانست و گفت: مردم هیچگاه خدمتگزاران صادق خود را فراموش نمی کنند.

مردم هیچگاه خدمتگزاران صادق خود را فراموش نمی کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این مراسم که به میزبانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران، استانداری، مجمع نمایندگان استان و نمایندگان مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری صبح پنج شنبه در مصلی ساری برگزار شد، نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی شخصیتی حوزوی، قرآنی، علمی، سیاسی و دیندار بود، دانشنامه و تفسیر موضوعی قرآن را به عنوان بزرگترین باقیات و صالحات ایشان دانست.

آیت الله نورالله طبرسی با بیان اینکه آیت الله هاشمی خدمتگزاری به مردم را نهادینه کرده است، تاکید کرد: شخصیت سیاسی ایشان بی نظیر بوده و با تیزهوشی در مقاطع مهم تاریخ انقلاب، تصمیمات مهمی را گرفت.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی در روزگار خفقان در کنار امام خمینی (ره) مبارز کرده است، مقام معظم رهبری، شهید بهشتی ، شهید مطهری و هاشمی رفسنجانی را دینداران روشنفکر جهان اسلام خواند.

نماینده ولی فقیه در مازندران حضور مردم در خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی را باشکوه دانست و گفت: مردم هیچگاه خدمتگزاران صادق خود را فراموش نمی کنند.

آیت الله طبرسی وحدت را مهمترین موضوع امروزه جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: هیچ چیزی مانند تفرقه برای کشور آسیب‌ زا نیست و اکنون همه وظیفه داریم با حفظ انسجام ملی، انتخابات آینده را به سرانجام برسانیم.

وی در پایان با افسوس از اینکه یاران انقلاب یکی پس از دیگری می‌روند، خاطرنشان کرد: وصیت آیت الله هاشمی وهمه علما، حمایت از مقام معظم رهبری است.

در ادامه این مراسم، مداحی توسط مداحان مازندرانی صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.