اصفهان- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان از افزایش میزان پرداختی کمک هزینه جهیزیه نوعروسان و هدایای ازدواج مددجویان به منظور کمک به خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش امدا د خبر داد .

افزایش ۳۹ درصدی پرداخت کمک هزینه جهیزیه نو عروسان تحت پوشش امداد

به گزارش قدس آنلاین، حمید رضا شیران گفت: از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت خیران نیک اندیش و اعتبارات دولتی، ۷۶میلیارد و ۱۷۵میلیون ریال به منظور تأمین سه هزار و ۵۱۵ فقره کمک جهیزیه وهدایای ازدواج به افراد تحت پوشش پرداخت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میزان مبلغ پرداختی۴۳ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و۳۲ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال هم از محل کمک خیریه ها، صد قات و حامیان طرح اکرام ایتام تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: از مجموع کمک های دریافتی، ۲ هزار و ۴۰۶ فقره مربوط به جهیزیه دختران، ۴۰۵ فقره مربوط به جهیزیه ازدواج مجدد بانوان تحت پوشش و ۷۰۴ موردمربوط به تأمین هدایای ازدواج پسران بوده است.

وی میزان پرداختی کمک هزینه جهیزیه و هدایای ازدواج مددجویان را از ۲ تا ۴۰ میلیون ریال برای هر مددجو اعلام کرد و افزود : هم اکنون هزار و ۱۰۰مدد جوی دیگر هم متقاضی در یافت کمک جهیزیه و هدایای ازدواج از امداد هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.