کرمان- مردم انقلابی و قدرشناس شهرستان های بافت، شهربابک وقلعه گنج امروز در سوگ فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی عزاداری کردند.

مراسم بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی در شهر های مختلف استان کرمان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین ، درمراسم بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی در بافت، مدیرکل اسناد جنوب شرق کشور گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی فصلی بی تکرار،  خواندنی و تحسین برانگیز از تاریخ معاصر سرزمین پر از شور و شهامت ما است.

حجت الاسلام محمدآبادی افزود: مردم ایران اسلامی به پاس یک عمر تلاش و زحمات بی شائبه آیت الله هاشمی رفسنجانی، با حضور در مراسم گرامیداشت این مجاهد نستوه دین خود را به خوبی ادا کردند.

این مراسم صبح امروز و به همت دفتر امام جمعه بافت ، فرماندار بافت و دفتر نماینده مردم در مجلس با حضور گسترده مردم این شهر برگزار شد .

همچنین درمراسم بزرگداشت ارتحال آیت‌الله هاشمی در شهر بابک نیز، امام جمعه این شهرگفت: خصوصیت علمای بزرگ این است که از ضربه زدن دشمنان و منافقان و جاهلان به اسلام جلوگیری می کنند.

حجت‌الاسلام انصاری افزود : اشخاصی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهیدان بهشتی و مطهری  شاگردان امام (ره ) و رهرو مکتب او بودند و هیچ موقع از مسیر خود خارج نشدند.

وی گفت: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و تدفین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نشان از توجه آنان به تفکر امام خمینی (ره) است.

همچنین در مراسم درگذشت مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در قلعه گنج که باحضور امام جمعه، مسئولین اداری، نهادها و اقشار مردم شهرستان قلعه گنج در مصلی این شهرستان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین مطالب

پربازدیدترین‌ها