قزوین - کمسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل ورزشی با حضور مسولین ورزشهای همگانی و اعضای شورای شهر اسلامی صبح امروز برگزار شد.

سرمایه گذاری در ورزش، موجب ارتقای سلامت جامعه می‌شود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین،حسین غیاثوند رییس کمسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین اظهار کرد:سازمان فرهنگی ورزشی خدمات لازم را در حمایت از انجمن ها،کانون های فرهنگی و ورزش های حرفه ای را ارایه می دهد که به طور خلاصه می توان گفت وظیفه ذاتی سازمان فرهنگی ورزشی حمایت از ورزش های همگانی است.

وی با بیان اینکه در برنامه پنج ساله دوم شهر قزوین این شهر به عنوان شهری پرنشاط و سرزنده معرفی شده است افزود: برخی کارشناسان معتقدند که شهر قزوین شهری است افسرده این مسئله بیانگر این مطلب است که ما تاکنون نتوانسته ایم در موضوع ورزش همگانی موفق عمل کنیم.

این مسول ادامه داد: نسبت به بودجه سنواتی که هر ساله ارایه می شود می بایست بخشی از بودجه سال آینده را به بخش توسعه ورزش همگانی اختصاص داد، از سوی دیگر با انجام پروژه های میان مدت و زودبارده از ظرفیت و پتانسیل ورزش همگانی استفاده کرد.

رییس کمسیون شهر سازی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه عطش مردم در ورزش همگانی دیده شده است تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی از آسیب های جسمی و روحی که ممکن است برای هر فردی پیش آید جلوگیری می‌کند از سوی دیگر برای ورزش همگانی مردم نه تنها باید سیاست خاصی را مد نظر قرار داد بلکه می بایست مسولین نیز پا به پای مردم در جدول برنامه های ورزشی قرار گیرند به دلیل اینکه این حرکت حرکتی ارزشمند و تخصصی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.