خرم آباد- ظهر امروز ۲۳ دیماه در نشست کمیته های تخصصی دهه مبارک فجر، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت : باید بستری را فراهم کنیم تا اهداف و آرمان های انقلاب به نسل جوان انتقال داده شود و برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر باید به گونه ای اجرا شود تا حس امید ، اعتماد به نفس ، نشاط و پویایی در آنان تقویت شود .

اهداف و آرمان های انقلاب را باید به نسل جوان انتقال داد

به گزارش قدس آنلاین- خدانظر دریکوند با ضرورت آشنا ساختن دانش آموزان با اهداف و آرمان های انقلاب خاطر نشان کرد : باید فضایی توام با شور و نشاط در مدارس حاکم شود و بر یادو خاطر ه شهدای انقلاب و اهدافی که بنیانگذارکبیر انقلاب دنبال می کرد ، تاکید شود.

دریکوند بر برنامه ریزی های دقیق آموزش و پرورش برای هرچه باشکوه برگزار کردن برنامه های دهه مبارک فجر تاکید کرد و افزود: همزمان با لحظه ورود تاریخی امام راحل (ره) به کشور ، راس ساعت ۹ و ۳۳دقیقه صبح زنگ انقلاب در چهار هزارو ۲۰۷ آموزشگاه لرستان به صدا در خواهد آمد .

وی در ادامه به اجرای گروه سرود یک هزارو ۳۵۷نفره دانش آموزان در مراسم ۲۲بهمن اشاره کرد و افزود: عطر افشانی و غباررویی گلزار مطهر شهدای دانش آموز و فرهنگی ، دیدار با خانواده معزز شهدای انقلاب ، برگزاری جشن های باشکوه در مدارس ، برگزاری مسابقات فرهنگی ،هنری و برگزاری گفتمان های مذهبی و جلسات پرسش و پاسخ با موضوع انقلاب از جمله برنامه هایی است که در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.