بیرجند- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه روحانیون پزشک معنوی جامعه هستند، گفت: روحانیون هدایتگر و مرزبانان فرهنگ و عقاید اسلامی هستند.

روحانیون هدایتگر و مرزبانان فرهنگ و عقاید اسلامی هستند

به گزارش قدس آنلاین احمد محبی ظهر پنج شنبه درآیین تجلیل از روحانیون خدوم منادیان هدایت که در سالن علامه فرزان بیرجند برگزار شد، اظهارکرد: این همایش اولین برنامه ای است که با این محتوا و با هدف تجلیل از روحانیون خدوم و تاثیرگذار در استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی و هنری باید نقش روحانیت در حکومت و حیات دینی را درجامعه تبیین کنند، ادامه داد: همه وظیفه داریم دین خود را به روحانیت ادا کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به هجمه های نرم و فرهنگی دشمنان برای نابودی نظام اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران روحانیت را به عنوان دژ محکم فکری در برابر این هجمه های دشمنان در اختیار دارد.

محبی بیان کرد: در حقیقت تا وقتی روحانیت است یک سازمان مرکزی به نام دین در جامعه وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی و هنری باید نقش روحانیت در حکومت و حیات دینی را در جامعه تبیین کنند، ادامه داد: همه وظیفه داریم دین خود را به روحانیت ادا کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: هر چه نقش روحانیون در جامعه کمرنگ شود هجمه های دشمنان بیشتر خواهد شد.

محبی با بیان اینکه روحانیون در به ثمر رسیدن و پیروزی انقلاب اسلامی بسیار نقش ایفا کردند، گفت: باید با تبیین نقش روحانیون جامعه بفهمد که این بزرگواران چه سختی ها و دشواری هایی برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی کشیدند.

 وی خاطر نشان کرد: در همایش منادیان هدایت از ١٣ روحانی خدوم در عرصه های مختلف تجلیل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.