قم- رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به انتخابات آمریکا، گفت: در این انتخابات کاندیدها مسائل بسیاری را از یکدیگر بر ملا کردند و این نشان داد که اداره دنیا در دست اراذل است.

اداره دنیا به دست اراذل است/انقلاب اسلامی موجب حفظ اسلام شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی ظهر پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س) که در سالن بیداری اسلامی این مرکز حوزوی برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به نقش بزرگان دینی جهان تشیع در تبیین معارف اهل بیت(ع) گفت: ما باید بزرگان خود را بشناسیم و به دیگران هم بشناسانیم.

وی در ادامه با اشاره به روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: قطعا جنبشی که جهان را تکان داد به صورت ناگهانی رخ نداده و ثمره تلاش‌های دانشمندان و بزرگان در گذشته است و امام راحل آنچه را که به قوه شکل گرفته بود را به فعلیت رساندند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد: در حال حاضر هم طلاب خواهر و برادر و کسانی که در حوزه علمیه زحمت می‌کشند باید دستاوردها و آنچه که از گذشته به ما رسیده است را مرور کرده و مورد توجه قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه حکومت پهلوی کمر به نابودی و حذف اسلام بسته بود، ادامه داد: رضاخان و پسرش می‌خواستند ریشه اسلام را از بن بکنند و محمدرضا شاه خود یکی از اشاعه دهندگان فحشا در دربار پهلوی بود و اعترافات و آنچه که از آن‌ها باقی مانده هم نشان‌دهنده فساد آن‌ها است.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی ادامه داد: اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید امروز چیزی از اسلام جز نام آن باقی نمانده بود و همه از بین می‌رفت.

وی همچنین با تأکید بر اینکه مسئولان در این نظم می‌آیند و می‌روند، گفت: ما باید به این مسئله توجه کنیم که چشم و گوش ما باید متوجه رهبر معظم انقلاب باشد زیرا ایشان با هوش فراوانی که دارند بسیاری از وقایع را قبل از اینکه ایجاد شود پیش بینی کرده و در برابر آن موضع صحیحی می‌گیرند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره بر اینکه حضرت آیت الله خامنه‌ای در سلامت کامل و با نشاط و شاداب در حال اداره امور کشور هستند، ادامه داد: رهبر انقلاب در زمینه نیروهای مسلح شخصا فرماندهی را بر عهده دارند و فرماندهی ایشان باعث شده که نیروهای مسلح پیشرفت چشمگیری را داشته باشند و باعث ترس و رعب دشمنان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.