سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:حسینی باید افتخار کند که این شانس را دارد که به جای مهدی رحمتی به میدان برود. در 10 سال گذشته رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران بوده و اکنون این شانس برای حسینی پیش آمده که جانشین او شود.

اظهارات منصوریان پس از پیروزی برابر نفت/ توصیه به جانشین مهدی رحمتی

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: به تیمم بابت این برد تبریک می گویم بازیکنان جانانه بازی کردند. به هواداران مان تبریک می‌گویم آنها یار دوازدهم تیم بودند وقتی از بازیکن جوان استفاده می‌کنی نقش یار داوزدهم بیشتر می‌شود و به تمام مجموعه تبریک می‌گویم. جواب زحمات مان را گرفتیم ، بازی بسیار سنگین بود و انرژی زیادی از ما گرفت.

وی در مورد استفاده از دروازه‌بان جوان در این مسابقه گفت: حسینی باید افتخار کند که این شانس را دارد که به جای مهدی رحمتی به میدان برود. در 10 سال گذشته رحمتی یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران بوده و اکنون این شانس برای حسینی پیش آمده که جانشین او شود. هر فردی که آماده باشد به میدان می‌رود. با توجه به شرایط بازی شانس را به حسینی دادیم. اگر شرایط ایجاب کند رحمتی هم به میدان می‌رود. برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی بازی می‌کند مهم این است که سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه نفت در دقایقی پایانی فشار وارد می‌کرد، گفت: می‌دانستیم که در دقایق پایانی نفت رو به بازی مستقیم می‌آورد. مهم این بود که مبعلی را از بازی خارج کنیم. در جام حذفی روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم و باختیم و در این بازی روی این مسئله کار کرده بودیم. مبعلی ضربه‌زن خوبی است. ما نقاط ضعف‌مان را در این بازی حل کرده بودیم به جوانان‌مان هم باید حق بدهیم کمتر از دو هفته پیش با نفت بازی کردیم. امروز هم سه امتیاز را گرفتیم. ما هدف‌مان کسب سه امتیاز بود و حتی در دقایقی به فکر حفظ نتیجه بودیم و اینکه در زمین‌مان بنشینیم.

منصوریان در مورد ووریا غفوری گفت: او به موقع بازگشت و به تیم ما کمک کرد.

وی در مورد ناراحتی شهریاری و اینکه او اعتقاد دارد فدراسیون کمک می‌کند استقلال و پرسپولیس نتیجه بگیرند، گفت: باید به یک نکته اشاره کنم و حافظ منافع کسی نیستم. تا برنده می‌شویم می‌گویند فدراسیون می‌خواهد استقلال و پرسپولیس نتیجه بگیرند. این مسائل نباید مانع پیروزی ما شود. شهریاری دوست ما است. دیگر وقت آن گذشته است که بگوییم فدراسیون حامی این دو تیم است. هر کس اشتباه کند ضربه می‌خورد. 

سرمربی استقلال در مورد عملکرد نورافکن گفت: این شانس را داشتم که با مربیان سابق او و همچنین مربی تیم ملی جوانان صحبت کنم. همه آنها اخیراً با وی کار کرده‌اند. خوشحالم که نورافکن بازی خوبی را انجام داد و از عملکرد او راضی هستم. همانقدر که تلاش می‌کنید بازی او به چشم بیاید، باید تلاش کنید که دچار مشکل ننشود و باید مراقب او باشیم.

منصوریان در مورد اینکه مدافعان چپ شما دچار مشکل می‌شوند و امروز استقلال کمی نمایشی بازی کرد، گفت: این صحبت را قبول دارم، در پست سمت چپ چند بازیکن را دراختیار داریم و باید کسانی که مدنظر داریم را در موردشان به نتیجه برسیم. برخی اشتباهات به خاطر افت فیزیکی و جایگیری نامناسب است. در مورد بازی نمایشی هم خودم ناراحتم. باید به بازیکن حریف احترام بگذاریم. بازیکنی که می‌تواند بغل پا پاس بدهد، نباید آن را تبدیل به پشت پا کند و باید جلوی این ریسک‌ها را بگیریم.

منصوریان در مورد استفاده از ۶، ۷ بازیکن جوان گفت: احتمال اینکه یکی دو بازیکن را بخریم تا به ریتم مناسبی برسیم وجود دارد، تا از فاکتور تجربه هم استفاده کنیم، البته از بازیکنان جوان عقب‌نشینی نخواهیم کرد، باید دو مسئله را درنظر بگیریم، اول اینکه بازیکنان جوان، بنزین سبز در زمین فوتبال هستند و دوم، استفاده از بازیکنان باتجربه در کنار جوانان است که به تیم ریتم می‌دهد. ما باید به آینده استقلال هم توجه کنیم. استقلال باشگاهی هفتاد ساله است، برزای، کریمی، سیدحسین حسینی و ... می‌توانند ده سال آینده استقلال را تأمین کنند و از هزینه‌های این باشگاه کم کنند. این موضوع برای آینده استقلال خوب است. هر بازیکنی که آماده باشد شانس بازی دارد مگر اینکه بخواهیم تغییر تاکتیکی بدهیم. 

سرمربی استقلال در مورد بیانیه بختیار رحمانی گفت: به شما دروغ نمی‌گویم، هیچ مطلبی را در دو روز گذشته نخواندم تا تمرکزم را از دست ندهم، کسانی در فهرست هجده نفره قرار می‌گیرند که شرایطش را داشته باشند، بختیار رحمانی هم اگر رضایتنامه می‌خواهد باید باشگاه در موردش تصمیم بگیرد. در مسیر نقل و انتقالات هر اتفاقی بیفتد ما نظرمان را می‌گوییم، در نهایت این باشگاه است که تصمیم‌گیری می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.