عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همیشه سخنان رهبری را فصل‌الخطاب قرار می‌داد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همیشه سخنان رهبری را فصل الخطاب قرار می‌داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، آیت‌الله محسن کازرونی عصر امروز در مراسم گرامیداشت آیت‌الله  هاشمی رفسنجانی که در مسجد جامع کرج برگزار شد اظهار داشت: آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی همیشه سخنان و بیانات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب قرار می‌داد و اگر نظری غیرداشت همیشه نظر رهبری را قبول می‌کرد.

وی ادامه داد: صبوری و استقامت هاشمی رفسنجانی مثال زدنی بود و همواره در مسیر انقلاب نقش‌آفرینی‌های بسیاری را انجام داده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوران انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) تلاش‌های بسیاری را برای پیروزی این انقلاب انجام داد و همواره حامی این نظام و رهبری بود.

کازرونی در ادامه سخنان خود از حضور میلیونی و باشکوه مردم در تشییع و خاکسپاری پیکر پاک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تقدیر کرد و افزود: هاشمی رفسنجانی فردی انقلابی، شجاع، مدافع اصول انقلاب و نظام بود.

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان از این حضور پرشور مردم در مراسم تشییع هاشمی رفسنجانی نیز سواستفاده کرده و در شبکه‌های خارجی این موضوع را بزرگ کرده و سعی در تفرقه‌اندازی دارند.

کازرونی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه یکی از معضلات امروز جامعه ما عدم تحمل و عدم پذیرش تفاوت‌ها است، بیان کرد: مقام معظم رهبری در پیام ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بر این نکته تأکید فراوان داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که شمار زیادی از مردم و مسؤولان حضور داشتند یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گرامی داشته شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.