نایب رئیس مجلس نهم با اشاره به تفکر اقتصادی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: نظر وی در این زمینه خلق ثروت و توزیع عادلانه آن در میان مردم بود.

تفکر اقتصادی آیت‌الله هاشمی خلق ثروت و توزیع آن در میان مردم بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، عصر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد تفت اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نه فقط در حوزه سیاسی بلکه در حوزه های مختلف فرهنگی و اقتصادی نیز صاحب تفکر و اندیشه های خوبی بود.

وی با اشاره به تفکر اقتصادی وی بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی بر این عقیده بود که اگر می خواهیم در برابر آمریکا و استکبار جهانی مقاومت کنیم، باید تولید داشته و از کنار تولید، خلق ثروت کنیم و ثروت به دست آمده را به طور عادلانه در میان مردم توزیع کنیم.

ابوترابی فرد عنوان کرد: این تفکر اقتصادی برای کشور ما می توانست بسیار راهگشا باشد و اقتصاد مقاومتی نیز بر همین پایه و بر اصل و اساس تولید و ایجاد ارزش افزوده تاکید دارد.

نایب رئیس مجلس نهم بیان کرد: اگر در مسیر اقتصاد مقاومتی قدم برداریم، می توانیم کشور را به یک قدرت بزرگ اقتصادی تبدیل کنیم و تحقق این امر برای مردان و زنان این سرزمین کار دشواری نیست.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره از عهده کارهای بزرگ به خوبی برآمده است، تصریح کرد: باید در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و رسیدن به رشد و شکوفایی اقتصادی همانند دوران دفاع مقدس جهادی عمل کنیم و همه با اتحاد و همدلی به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم.

ابوترابی فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد: ملت ایران بار دیگر قدرشناسی و انسجام خود را در این نمایش به رخ جهانیان کشید.

وی تاکید کرد: ملت ایران در این مراسم اتحاد ملی و همدلی خود را به نمایش گذاشتند و به دنیا نشان دادند که همواره قدردان مجاهدت‌های بزرگان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.