ساری- امام جمعه موقت ساری از جریانات سیاسی خواست آیت الله هاشمی را به نفع خود مصادره نکنند چرا که ایشان متعلق به انقلاب اسلامی هستند.

جریانات سیاسی آیت‌الله هاشمی را به نفع خود مصادره نکنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌ الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری افزود: آیت الله هاشمی ستون جمهوری اسلامی بود و برای انسجام و وحدت در کشور تلاش های بسیاری انجام داد.

وی با تاکید بر این نکته که جریانات سیاسی با مردم سیاسی برخورد نکنند، از حضور مردم انقلابی و ولایتمدار در مراسم تشییع آیت الله هاشمی تقدیر کرد و یادآور شد: با این حضور، تمام نقشه‌های استکبار جهانی نقش بر آب شد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی معتقد بود که نظام و رهبری نباید آسیب ببینند، ولایت ستیزی و دین زدایی را از توطئه های دشمنان خواند و از مردم خواست با قرار گرفتن در مسیر ولایت، بر این فتنه ها فائق شوند.

حجت‌ الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه برای دفاع از کشورمان ۳۰۰ هزار نفر از بهترین های کشور را از دست دادیم، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با کسی تعارف ندارد و هر گروهی که بخواهند از جریانی بهره برداری سیاسی کنند، مردم آگاه کشورمان در مقابل شان خواهند ایستاد. اقدامی انقلابی که درگذشته هم از خود نشان دادند.

وی  در ادامه خطبه ها به منصوب شدن مقام معظم رهبری توسط امام خمینی(ره) در سال ۵۸ به امامت جمعه تهران اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۹۰۰ تریبون نمازجمعه در سراسر کشور به برکت جمهوری اسلامی شکل گرفته و موجب شکوفایی انقلاب اسلامی  و اتحاد مردم شده است.

امام جمعه موقت ساری با دعوت جوانان به تلاش و کار تاکید کرد: جوانان باید از سنین پایین به فکر ساختن زندگی خود باشند چراکه هر موفقیتی که بدست می آید ناشی از کوشش در جوانی است.

حجت‌ الاسلام قاسمی در پایان از جوانان خواست با انجام واجبات و ترک محرمات، به خدا نزدیک شوند تا دعاهایشان مورد اجابت قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.