خرم آباد- آیت الله احمد میر عمادی در خطبه های امروز نماز جمعه خرم آباد، با اشاره به قدرشناسی مردم نسبت به خادمان نظام گفت: وحدت مردم باعث شکست دشمنان و پیشرفت نظام اسلامی ایران خواهد شد.

وحدت مردم باعث شکست دشمنان و پیشرفت نظام اسلامی ایران خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه خرم آباد آیت الله احمد میرعمادی گفت: ماهیت برجام برداشتن تحریم ها علیه ملت ایران بود؛ اما تمدید مجدد تحریم ها مصداق کامل نقض برجام است و مسوولین باید برای رفع مشکلات معیشتی و بیکاری، اقتصاد مقاومتی و خوداتکایی را در راس سیاست های اقتصادی خود قرار دهند.

وی افزود: بر اساس گفته مرحوم آیت الله هاشمی رابطه وی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، رابطه رهبر و رهرو، مراد و مرید و عاشق و معشوق بود اگر چه خناسان در اطراف وی تلاش می کردند؛ علاقه وی را نسبت به رهبر معظم انقلاب اسلامی کاهش دهند اما نتوانستند.

میرعمادی افزود: حضور گسترده مردم در مراسم تشییع آیت الله هاشمی، وفاداری مردم را نسبت به انقلاب، رهبری و نظام ثابت کرد نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه قدرشناسی مردم از خادمان خود بسیار ارزشمند است، گفت: همراهی و همدلی مردم موجب شکست توطئه های دشمنان و پیشرفت نظام اسلامی خواهد شد. حجت الاسلام والمسلمین میرعمـادی افزود: تحمل شکنجه ها و زندان ها و خدمات گوناگون ایشان در سِمت های مختلف برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت است و رهبر معظم انقلاب نیز در پیام خود بر این امر صحه گذاشتند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به ۲۴ آذر سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران از سوی امام راحل، این فریضه الهی را پر فضیلت و پر ثواب برشمرد. نماینده ولی فقیه با گرامیداشت ۲۷ دی سالروز شهادت شهیدان سید مجتبی نواب صفوی، خلیل طهماسبی، مظفر علی ذوالقدر و سید محمد واحدی، اعضای فداییان اسلام، ایمان و معرفت دینی، قدرت علمی، اقتصاد مقاوم و حفظ عزت ملی را مولفه های مد نظر رهبری عنوان کرد که مساله انرژی هسته ای را می توان از مصادیق بارز حفظ عزت ملی عنوان کرد.

خطیب جمعه خرم آباد در ادامه با تاکید بر وظایف دولت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، سیاستگذاری و برنامه ریزی لازم در جهت کارآفرینی و اشتغالزایی، تقویت تولیدات داخلی و حمایت آن، رفع موانع کارآفرینی و مبارزه با فساد اقتصادی از جمله اختلاس ها و حقوق های نجومی را از مواردی برشمرد که دولت و دستگاه قضایی باید بطور مشترک در این زمینه تلاش بیشتری به عمل آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.