یزد- امام جمعه یزد گفت: هویت دینی را باید در بین جوانان کشورمان تقویت کنیم تا از فساد در جامعه جلوگیری شود.

هویت دینی باید در بین جوانان کشور تقویت شود

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه یزد اظهار داشت: شناخت دشمن و اهداف آن برای ناامید کردن دشمنان ضروری است و با تقویت عناصر اقتدار از جمله ایمان دینی جوانان می توانیم به این مهم دست یابیم.
آیت‌الله محمدرضا ناصری با تاکید بر لزوم قویتر شدن مبانی دینی افزود: باید هویت دینی را در بین جوانان کشورمان تقویت کنیم تا از فساد در جامعه جلوگیری شود.

امام جمعه یزد توجه به اقتصاد مقاومتی را نیز به عنوان یکی از عناصر اقتدار دانست و گفت: باید شعارما می توانیم را جدی بگیریم و صنایع کشورمان از جمله صنعت خودروسازی به جای دست دراز کردن به سوی خارج، از توانمندی و استعدادهای نخبگان داخلی استفاده کنند.

آیت الله ناصری به تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای ناکارآمد شدن اقتصاد ایران به کار بسته‌اند اشاره کرد وگفت: اقتصاد مقاومتی در حقیقت نقطه مقابل این اقدامات و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به این معنی است که کاری انجام دهیم که همیشه ماندگار باشد و در صورتی که در زمینه اقتصادی دشمن تلاش برای ایجاد مشکل در راه ملت ایران انجام داده و راه به جایی نبرده است.

امام جمعه یزد با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیام مقام معظم رهبری درباره آیت الله هاشمی را حاوی مطالب مهم و راهگشایی عنوان کرد که باید به آنها توجه و از آن درس گرفته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.