کرج-امام‌جمعه کرج با بیان اینکه نقض برجام نمونه آشکار خیانت آمریکا علیه ملت ایران است گفت:برخی این دشمنی‌ها را توجیه نکنند که این موضوع ابتدای بدبختی ملت است.

برجام نمونه آشکار خیانت آمریکاست/دشمنی ها را توجیه نکنید

به گزارش قدس آنلاین،آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به تعلل و کم‌کاری در زمینه پاسخگویی به بدعهدی آمریکا در مورد برجام افزود: کسی که مسئولیت رسمی کمیته پیگیری برجام را دارد در مورد تصویب تحریم جدید علیه ایران نزدیک به چهل روز است که موضع‌گیری نکرده و این موارد باید بعد از شیطنت دشمن پاسخ داده شود.

امام‌جمعه کرج گفت: تعلل و کم‌کاری در ماجرای تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران کاملا مشهود بوده و اینگونه رفتارها مورد قبول نبوده و اقتدارشکن است و مردم به خاطر دشمنی‌های پنهان و آشکاری که از آمریکا و اسرائیل  دیده‌اند هرگز دشمنی‌شان نسبت به آنها کم نمی‌شود.

امام‌جمعه کرج با اشاره به تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این موضوع انحراف است که معلمان زحمت‌کش که  نسل آینده را تربیت می‌کنند دچار مشکلات مالی و ناملایماتی باشند و تعداد افراد محدودی اموال آنها را غارت کنند.

وی با بیان اینکه این اقدام نفوذ و برای ایجاد فاصله طبقاتی در بین مردم است، تصریح کرد: این اقدامات سبب می‌شود که مردم نسبت به نظام بدبین شده، بنابراین جلوی این انحرافات باید گرفته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز گفت: یکی از عوامل ماندگاری و دوام انقلاب اسلامی بسط و توسعه عدالت است که این موضوع باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه ایشان در برهه‌های مختلف و در مسئولیت‌ها، اقدامات قابل احترام و تقدیری داشته است، گفت: مردم قدرشناس هم از همه تلاشها و اقدامات‌شان تجلیل شایسته نموده و با عظمت یاد کردند و حتی اجازه ندادند که عده‌ای فرصت‌طلب که منتظر فرصتی برای ضربه زدن و انتقام هستند فرصت جولان پیدا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در البرز با بیان اینکه مسئولان و سیاسیون باید بدانند که مرگ در نزدیکی هر انسانی است و گاهی اوقات انسان فرصت بستن چشم خود را ندارد، گفت: مسئولان و سیاسیون باید دقیق بوده و از اصول فاصله نگیرند و خدای نکرده در زمین دشمن بازی نکنند که فرصت جبران شاید هرگز پیدا نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه هیچ وسیله‌ای نمی‌تواند از مرگ جلوگیری کند، گفت: اگر اراده خدا این باشد که کسی از دنیا برود به اندازه سر سوزنی در مرگ تاخیر نخواهد داشت.

امام‌جمعه کرج با تشکر از خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همکاری لازم را در مراحل مختلف تشییع، تدفین و برگزاری مراسمات داشته و اجازه ندادند که فتنه‌گران مرگ ایشان را وسیله فتنه دیگری قرار بدهند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به دیدار رهبری انقلاب با مردم قم در روز 19 دی و فرمایشات معظم‌له در این دیدار، اظهار داشت: مواردی از طرف رهبری در این دیدار بیان شد که یکی از مطالب عناصر چهارگانه اقتدار نظام اسلامی بود که ایمان و معرفت دینی، قدرت علمی، اقتصاد مقاومتی و حفظ عزت ملی بود که لازم است به این نکات توجه شود.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان فرهنگی در برنامه‌ریزی و اجرای امور فرهنگی طوری عمل کنند که ایمان و معرفت دینی جوانان تقویت نشود و بلکه مورد تزلزل قرار گیرد، آسیب‌زا است، تصریح کرد: فضای مجازی در حال حاضر به قتلگاه فکر و اعتقاد جوانان ما تبدیل شده است و اگر مسئولان فکری نداشته باشند این موضوع به اقتدار کشور ضربه می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به تاکید معظم‌له در مورد اهداف انقلاب اسلامی و اقتدار و رهایی اظهار داشت:در مورد دشمن درونی که سبب وابستگی کشور بوده نیز ایشان فرمایشات مهمی داشتند و بی‌انگیزگی، ناامیدی، بی‌نشاطی، تنبلی و رفتارهای بد و اختلافات را جزو مواردی دانستند که دشمن درونی به اقتدار و عزت کشور ضرر می‌زند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به سالگرد فرار شاه از ایران و نقش موثر مردم در این زمینه، گفت: مردم در این روز از فروریختن طاغوت هیجان و شعف داشته که همه موفقیت‌ها در آن زمان با وحدت کلمه و گوش به فرمان رهبری بودن حاصل شد و امروز هم هر جا وحدت و تبعیت از ولی‌فقیه داشته باشیم به هدف می‌رسیم.

امام‌جمعه کرج گفت: شنیده‌ام که قصد دارند نام معبری را در کرج بدون مصوبه شورای شهر، به صورت فرمایشی عوض کنند و این کار خلاف است و حتی اگر با همه اعضای شورا هماهنگی برای این کار شده باشد باید مصوبه گرفته شود؛ این کار خلاف است و باید قانون رعایت شود.

وی گفت: احساسی عمل کردن و گرفتن تصمیمات آنی و بدون فکر ضرر به شهر می‌رساند و یک دفعه دیده شده که دور برگردان به شکل پل احداث شده که هیچ جای دنیا این‌گونه نیست و معلوم است که تصمیمی که گرفته شده در مقام عمل انجام نشده است.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه لازم است در نامگذاری‌ها دقت شود، افزود: همه دوستان اینگونه باشند که اولویت نخست هویت استان البرز باشد و این هویت حفظ و در نامگذاری‌ها معرفی شود و از بزرگان، علما، شهدا و نخبگان نامگذاری شود و حتی از ظرفیت‌های دیگر استان نیز بهره‌گیری شود و اولویت نخست با فرهیختگان و اسامی استانی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.