ساری- سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر که به خاطر عزای عمومی در پی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی به تعویق افتاده بود در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) آمل آغاز به کار کرد.

مازندران میزبان جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با اشاره به اینکه مازندران پس از ٣٤ دوره و برای نخستین بار میزبان جشنواره بین المللی تئائر فجر شده است، گفت: جشنواره سی و پنجم تئاتر فجر امسال علاوه بر تهران، در آمل، مشهد، تبریز، شیراز، بوشهر، اهواز و یزد برگزار می شود  .

محمد محمدی افزود: جشنواره تئاتر فجر با نمایش «تنها سگ اول می داند چرا پارس می کند» با کارگردانی ابراهیم پشت کوهی از بندرعباس کارش را آغاز کرد.

وی ادامه داد: دو نمایش دیگر به نام های «هدیه مرموز» به کارگردانی یاسر خاسب از تهران و «کابوس های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو» به کارگردانی رامین ریاضی از تبریز هم به روی صحنه می روند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل یادآور شد: پیش از این قرار بود جشنواره روزهای ٢٠تا ٢٣ دی ماه در آمل آغاز برگزار شود که در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی به تاخیر افتاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.