ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: برای احداث و بهسازی راه های روستایی استان، بیش از یکصد و ۶۰ میلیارد ریال از محل اسناد خزانه و قیر هزینه شده است.

بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال برای راه های روستایی ایلام هزینه شده است

 به گزارش قدس آنلاین، سید کمال الدین میرجعفریان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۰ کیلومتر راه روستایی در استان ایلام احداث و بهسازی شده است.

وی با بیان اینکه استان ایلام از نظر راه های مناسب روستایی، در ردیف متوسط کشوری قرار دارد، افزود: از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم تاکنون، بیش از ۲۴۲ کیلومتر راه روستایی در استان احداث و بهسازی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و ۶۴۷ کیلومتر راه روستایی در استان ایلام، معادل یک درصد راه های آسفالته روستایی کشور است، بیان داشت: بایستی در چشم انداز ۲۰ ساله، این میزان به حدود دو هزار ۱۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی افزایش داده شود.

سید کمال الدین میرجعفریان با بیان اینکه راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستاها افزایش می دهد، یادآور شد: برای احداث و بهسازی راه های روستایی استان، بیش از یکصد و ۶۰ میلیارد ریال از محل اسناد خزانه و قیر هزینه شده است.  

وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر بیش از ۹۰ کیلومتر بزرگراه، ۶۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و بیش از یک هزار و ۶۴۷ کیلومتر راه روستایی در استان ایلام وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.