اصفهان- صبح امروز با حضور رییس انجمن دوستی ایران و چین و معاون شهردار هزه شاندونگ چین در اتاق بازرگانی اصفهان راه های همکاری مشترک در تولید و تجارت گل های زینتی در اصفهان بررسی شد .

آمادگی سرمایه گذاری چینی ها برای  تولید و تجارت گل های زینتی در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین ، عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت: استان اصفهان در بخش های صنعتی ،کشاورزی و خدماتی یکی از استان های پیشرو و اثرگذار ایران است که می تواند روابط نزدیکی با استان شاندونگ چین برقرار کند.

قاسم علی جباری خواستار برقراری پرواز مستقیم بین استان  شاندونگ چین  و اصفهان شد و گفت:دسترسی آسان  بین دو استان مهم چین و ایران می تواند زمینه همکاری های  اقتصادی در زمینه های مختلف را فراهم سازد.

جباری خواستار حضور سرمایه گذاران چینی در ساخت هتل در اصفهان شد وافزود:استان اصفهان به عنوان  قطب گردشگری ایران و جهان آینده درخشانی در صنعت گردشگری دارد و در این حوزه مزیت اقتصادی ویژه دارد.

رییس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان اضافه کرد:بخش معدن و صنایع معدنی از دیگر فرصت های سرمایه گذاری استان است که می تواند برای سرمایه گذاران چینی جذابی داشته باشد.

رییس انجمن دوستی چین و ایران در این دیدار خواستار برقراری روابط نزدیک اقتصادی و فرهنگی بین اصفهان و شاندونگ چین شد و گفت:هر دو استان در کشورهای خود جایگاه ویژه اقتصادی و فرهنگی دارند.

ژو جین تانگ  اظهارکرد :هزه ۱۲ هزار  کیلومترمربع مساحت و ۸٬۲۸۷٬۸۰۰ نفر جمعیت دارد و جدای از کشاورزی در بخش های صنعتی و معدنی نیز فعالیت های قابل توجهی دارد.

وی  افزود: منطقه ام.دان در جنوب غربی استان شاندونگ قرار گرفته به منطقه پرورش گل صد تومانی مشهور و مزارع کاشت  این گل  جاذبه گردشگری ایجاد کرده است .

معاون شهردار شهر هزه استان شاندونگ چین  همچنین خواستار همکاری با بخش تولید گل و گیاه استان اصفهان در تولید مشترک گل  شد و گفت: هزه آماده سرمایه گذاری در تولید و تجارت گل و گیاه استان اصفهان است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.