یزد- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز با حضور در روستای مزرعه حاج عبدالله این شهرستان ۵۰ روستایی را به‌صورت رایگان ویزیت کردند.

۵۰ روستایی از ویزیت رایگان  بهره‌مند شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی هلال احمراستان، محسن زارعیان با بیان این خبراظهار داشت: کاروان سلامت در راستای اهداف والای جمعیت هلال احمر و به منظور ارتقای سطح سلامت روستاها، آگاهی از سلامت جسمی روحی و ارزیابی سطح  سلامت روستائیان به روستاهای مناطق مختلف استان اعزام می‌شود.

وی افزود: معاینه اهالی روستا توسط پزشکان عمومی، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان، ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر مهریز به این روستا بوده است.

زارعیان تصریح کرد: در اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستای مزرعه حاج عیدالله یک پزشک، یک ماما، یک پرستار و پنج نفر از داوطلبان هلال احمر این شهرستان حضور داشته و به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

گفتنی است طرح کاروان سلامت از طرح های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق و دستگیری از محرومان جامعه، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین هویت بخشی به فعالیت های داوطلبان در کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.