معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ بیمار صعب العلاج در استان تهران تحت پوشش کمیته امداد قراد دارند.

بیش از یک هزار بیمار صعب العلاج مددجوی کمیته امداد هستند

به گزارش «قدس آنلاین»،  محمدرضا شاهجانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: از مجموع یک هزار و ۲۰۰ بیمار صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد استان تهران، بیش از ۲۹ درصد از این افراد را بیماران سرطانی، ۱۰ درصد را اختلالات مغزی، ۱۳ درصد را افراد دیابتی و ۱۵ درصد را بیماران مزمن روانی تشکیل می دهند.

وی در ادامه افزود: این نهاد با پرداخت هزینه های درمان بیماران خاص به طور ۱۰۰ درصد هزینه های جانبی این افراد که شامل فراهم سازی لوازم مصرفی جانبی، بیمه تکمیلی، بیمه های درمانی، تجهیزات توانبخشی، مراقبت در منزل و غیره را تأمین می کند.

شاهجانی در خصوص تأمین بخشی از هزینه اجاره مسکن مددجویان گفت: برای بیش از یک هزار و ۳۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد رقمی معادل ۹۰۸ میلیون ریال از محل کمک های مردمی به منظور تأمین بخشی از هزینه های اجاره مسکن این مددجویان اختصاص داده شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران در پایان تصریح کرد: همچنین ارائه تسهیلات معافیت سربازی به ۷۲ مددجوی تحت حمایت این نهاد پرداخت و ۵۲ مددجو نیز برای دریافت تسهیلات از معافیت تکفل و کاهش تعرفه خدمات سربازی بهره مند شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.