معاون اداری، پشتیبانی و مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: قانون به ما اجازه کمک به استقلال و پرسپولیس را نمی‌دهد.

هاشمی: نمی‌دانم کی‌روش بر چه اساسی از امکانات ورزش ایراد گرفته است

به گزارش قدس آنلاین، سیدمناف هاشمی در گفت‌وگو با فارس، درباره نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی گفت: بخش خصوصی حضور خوبی در این نمایشگاه داشت و با حضور 20 کشور خارجی سطح محصولات بالا بود.

وی ادامه داد: محصولات داخلی قابل رقابت با محصولات خارجی در این نمایشگاه عرضه شده بود و با وجود قیمت‌های مناسب ما از این محصولات حمایت می‌کنیم و به فدراسیون‌ها و ادارات کل استان‌ها توصیه می‌کنیم که از این محصولات داخلی استفاده کنند. از طرفی سعی می‌کنیم با اعطای تسهیلات به افزایش کیفیت کمک کرده تا تولید کنندگان داخلی رقابت بهتری با نمونه‌های خارجی داشته باشند.

معاون اداری پشتیانی و مالی وزارت ورزش وجوانان در خصوص انتقادات کارلوس کی‌روش درباره عدم وجود زیرساخت‌های لازم در ورزش گفت: نمی‌دانم چرا کی‌روش این صحبت‌ها را مطرح کرده است چرا که تمام امکانات ما قابل رقابت است و تلاش می‌کنیم این کیفیت بهتر هم شود.

هاشمی درباره ممنوعیت کمک به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال توسط دولت گفت: در گذشته هم این قانون وجود داشته است اما اتفاقی که در برنامه ششم افتاد تخفیف مالیاتی برای سرمایه‌گذاری در ورزش و سهم 27 صدم درصدی از مالیات بر ارزش افزوده است که تصویب شد. این دو موضوع اتفاقات بزرگی بود که در برنامه ششم افتاد که می‌تواند در آینده تحول بزرگی در ورزش ایجاد کند.

وی درباره مشکلات مالی سرخابی‌های پایتخت گفت: تا جاییکه می‌دانم این  دو باشگاه در حال حاضر مشکل مالی ندارند. قانون به ما اجازه کمک به استقلال و پرسپولیس را نمی‌دهد و آنها باید با حمایت حامیان مالی‌شان هزینه‌های خود را تامین کنند.

معاون اداری، پشتیانی و مالی وزارت ورزش و جوانان درباره گلایه‌های رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در رابطه با کمبود بودجه و زمین ماندن برنامه‌ها گفت: درصدی که به این فدراسیون اختصاص یافته، بیشتر از فدراسیون‌های دیگر و بیش از 70 درصد بوده است اما اگر باز هم نیاز داشته باشند کمک خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.