بجنورد- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی گفت:حامیان درقالب کمک های نقدی و غیرنقدی ماهیانه خدماتی را به این خانواده ها ارائه می دهند که بیش از یک هزار و ۳۹۹ مورد ازخانواده های طرح محسنین حامی ندارند که این افراد با مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی مواجه هستند.

یک هزار و ۳۹۹ مورد از خانواده های طرح محسنین حامی ندارند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان شمالی، حسن نعمتی اظهار کرد: هم اکنون برای سه هزار و ۶۵۰ خانواده نیازمند استان در قالب طرح محسنین پرونده تشکیل شده، که از این تعداد برای دو هزارو ۲۵۱ مورد حامی جذب شده است.

وی افزود: در سال جاری، خیران استان ۱۴ میلیارد و۷۱۹ میلیون ریال به طرح محسنین کمک کرده اند که هفت میلیارد و ۹۲۸ میلیون ریال از این کمک ها نقدی و مابقی غیرنقدی بوده است.
نعمتی با اشاره به اینکه طی این مدت بیشترین کمک ها به این خانواده ها توسط خیران بجنوردی صورت گرفته است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون خیران بجنوردی بیش از چهارمیلیارد ریال به خانواده های مشمول طرح محسنین کمک کرده اند.
وی تصریح کرد: خیران اسفراینی با دو میلیارد و۴۰۰ میلیون ریال، مانه و سملقان با دو میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال، گریوان با یک میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال کمک در رتبه های بعدی کمک به مددجویان قراردارند.
وی با بیان اینکه هم اکنون چهارهزار و ۷۷۰ خیر در استان برای کمک به نیازمندان با این نهاد همکاری می کنند، بیان کرد: فرزندان مشمول طرح محسنین دارای شناسنامه نیازمندی با اولویت های نیازهای خانواده هستند که به محض مراجعه حامی نوع نیاز فرزند و خانواده در اختیار حامی قرار داده می شود و پس از آن کمک های حامی با اطلاع به فرد خیر، صرف اموراتی مانند خرید مسکن، تامین جهیزیه، درمان و تحصیل می شود
.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.