شهرکرد- مرکز شتابدهی نوآوری دانشگاه شهرکرد جهت ارائه و ثبت ایده در این مرکز از ایده پردازان و کار آفرینان دعوت به عمل می آورد.

فراخوان ثبت ایده در مرکز شتابدهی نوآوری دانشگاه شهرکرد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، در مرکز شتابدهی نوآوری دانشگاه شهرکرد روند جذب ایده شامل مراحل ثبت ایده اولیه در سایت فراخوان ثبت ایده در مرکز شتابدهی نوآوری دانشگاه شهرکرد به آدرس:  https://goo.gl/ahfxRg،  حضور در مرکز شتابدهی نوآوری جهت بررسی اولیه،  دفاع از ایده در جلسه داوری حضوری،  استقرار در مرکز و استفاده از حمایت های مرکز شتابدهی نوآوری دانشگاه شهرکرد می باشد.

 شایان ذکر است، تامین سرمایه نقدی اولیه، استقرار و استفاده از امکانات مرکز(اینترنت ، سیستم های کامپیوتری، اتاق جلسات)، حضور مربیان و کارآفرینان برتر استانی و کشوری در مرکز جهت کمک به تیم ها، برگزاری دوره ها و کارگاه های مرتبط برای تیم ها و حضور سرمایه گذاران در پایان دوره جهت سرمایه گذاری در ایده های موفق برخی از حمایت های مهم این مرکز از ایده های دریافتی محسوب می شوند.

گفتنی است مرکز  شتابدهی نوآوری دانشگاه شهرکرد باهدف شتابدهی ایده ها به سمت کارآفرینی و در نهایت تبدیل به شرکت دانش بنیان تشکیل شده است و عمده مخاطبین این مرکز، متخصصان و صاحبان ایده و کارآفرینان هستند.

لازم به ذکر است، ایده پردازان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه شهرکرد واقع در ساختمان کتابخانه مرکزی مراجعه نمایند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.