کرج-پیکر پاک و مطهر دو جانباز و یادگار هشت دوران دفاع مقدس بر دوش مردم شهیدپرور شهرستان فردیس استان البرز تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر دو جانباز دفاع مقدس در البرز تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم قشرهای مختلف مردم ، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستان فردیس پیکرهای مطهر جانبازان والامقام ناصر شجاعی توکانی و محمدحسین ونایی را مشایعت کردند.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس گفت: شهید ناصر شجاعی توکانی از جانبازان شیمیایی و قطع نخاع ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس بود که در سال ۶۵ مناطق عملیاتی دفاع مقدس به فیض جانبازی نائل آمدند.

نصرالدین فریدونی افزود: این شهید متولد سال ۱۳۴۷ و ساکن فردیس کرج بود که روز گذشته پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

این پیکر این جانباز والامقام پس از تشییع در آرام ستان بهشت سکینه(س) کرج به خاک سپرده شد.

مدیر بنیاد شهید فردیس اظهار داشت: محمدحسین ونایی جانباز ۴۰ درصد در بخش مشکین‌دشت فردیس تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
وی ادامه داد: این رزمنده دفاع مقدس در عملیات بیت‌المقدس ۲ به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

فریدونی گفت: پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد حجت اله عبدالملکی که امروز به خیل شهدا پیوست فردا یکشنبه در شهرستان فردیس تشییع و خاک‌سپاری می‌شود.

مدیر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس افزود: حجت اله عبدالملکی جانباز شیمیایی ۷۰ درصد در چندین عملیات دفاع مقدس به درجه جانبازی نائل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.