کرج-نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تملک کارخانه‌ها توسط بانک‌ها سبب ایجاد مشکل برای واحدهای صنعتی می‌شود، گفت:بسیاری از کارخانه‌های اشتهارد تحت تملک بانک‌ها هستند.

بانک ها کارخانه های البرز را تملک کردند

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد کولیوند در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که با حضور واعظی وزیر ارتباطات در استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: ۴۷۰ پرونده مالیاتی واحدهای صنعتی استان البرز در تهران وجود دارد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تملک کارخانه‌ها توسط بانک‌ها سبب ایجاد مشکل می‌شود، افزود: بسیاری از کارخانه‌ها در اشتهارد در حال حاضر در تملک بانک‌ها است.

وی با اشاره به اینکه باید قوانین مربوط به عوارض و مالیات در زمینه صادرات اصلاح شود، بیان کرد: باید در مورد حق آبه کشاورزان از سدهای کرج و طالقان تصمیم قطعی گرفته شود.

کولیوند با اشاره به لزوم بهره گیری از پساب برای مصارف فضای سبز و صنایع، ادامه داد: باید در مورد پسآب مورد استفاده برای صنایع و فضای سبز تصمیم قطعی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه باید با ۳۱ استان کشور در مورد اینکه به کدام کشورها صادرات دارند رایزنی شود، گفت : باید معلوم شود که چه کالاهایی  از این استانها به خارج از کشور صادرات می‌شود.

کولیوند با بیان اینکه موازی کاری در بین دستگاهها وجود دارد، ادامه داد: با استفاده از دولت الکترونیک موازی کاری موجود در بی دستگاه‌ها از بین می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.