فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی همدردی ملت ایران فقدان آیت الله هاشمی را برای خانواده ما بسیار راحت کرد و اگر این نوع همدردی و قدردانی نبود واقعا روزهای سختی را می گذراندیم.

هم دردی ملت ایران مرهمی بر غم فقدان آیت الله هاشمی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محسن هاشمی رفسنجانی عصر شنبه در آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: از همدردی شما بزرگواران و مردم کرمان تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: همدردی ملت ایران فقدان این عزیز را برای خانواده ما بسیار راحت کرد و اگر این نوع همدردی و قدردانی شما نبود واقعا روزهای سختی را می گذراندیم.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از روستای بهرمان در نوجوانی به قم هجرت کرد و در مسیر زندگی ۸۲ ساله اش که بیش از ۶۵ سال آن را به مبارزه در کنار ملت ایران گذراند هر وقت دچار مشکل و تعقیب و گریز با ساواک در زمان رژیم پهلوی می شد برای امنیت و آرامش به استان کرمان و شهر و روستای خود برمی گشت.

وی ادامه داد: آیت الله رفسنجانی در این بازگشت ها همیشه تلاش می کرد فعالیت های علمی و فرهنگی را ادامه دهند و دو کتاب مهم خود را در این تعقیب و گریز در روستا و شهر رفسنجان نگاشت.

فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد: علاقه پدرم به استان کرمان تا همین اواخر ادامه داشت در هفته گذشته در آخرین جلسات با استاندار کرمان باز هم مسائل توسعه ای استان کرمان و مسئله آب را پیگیری و نگران آب کرمان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.