رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت:سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تمامی مناسبت های دینی و انقلابی با تمام توان و ظرفیت فعال است.

شهرداری تهران در جشن پیروزی انقلاب با تمام توان به میدان می آید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر،  حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر شنبه در دیدار با محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت های مدیریت شهری پایتخت در بزرگداشت مناسبت های ملی و انقلابی اظهار داشت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران اقدامات خوبی در حوزه بزرگداشت مناسبت های ملی و انقلابی انجام داده که شایسته تقدیر و سپاس است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، دهه مبارک فجر را یک جشن ملی دانست و افزود: بزرگداشت دهه مبارک فجر بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی می کند و باید از ظرفیت های مختلف برای بزرگداشت جشن پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کرد.

محمودی ادامه داد: باید از ظرفیت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه فضاسازی تبلیغی و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر استفاده کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه گفت: باید در ایام فاطمیه برنامه های ویژه ای از سوی سازمان ها و نهادهای فرهنگی و تبلیغی اجرایی شود.

محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز در این دیدار اظهار داشت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تمامی مناسبت های دینی و انقلابی با تمام توان و ظرفیت فعال است.

وی با تأکید بر این نکته که شهرداری تهران در جشن پیروزی انقلاب با تمام توان به میدان می آید، افزود: در ایام الله دهه مبارک فجر نیز ویژه برنامه هایی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار خواهد شد و تلاش می شود تا از ظرفیت های این سازمان برای بزرگداشت جشن پیروزی انقلاب استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.