وزیر اطلاعات گفت: امروزه ایده از نیل تا فرات از سوی صهیونیست‌ها فراموش شده و آنها در حال تلاش برای حفظ بقا و موجودیت خود در منطقه هستند.

امروزه ایده نیل تا فرات از سوی صهیونیست‌ها فراموش شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سایت وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات روز شنبه (۲۵ دی ۹۵۵) در هفتمین همایش غزه نماد مقاومت که از سوی جمعیت دفاع از ملت فلسطین در تالار اندیشه حوزه هنری آغاز شده، ضمن تشکر از بیت معزز امام راحل (ره) و همه کسانی که در برگزاری همایش غزه نماد مقاومت دست‌اندرکار و اثرگذار بوده‌اند، بیان داشت: امام حسین (ع) فرموده اند که وقتی اسلام در خطر قرار می گیرد، من در نصرت دین خدا وظیفه بیشتری احساس می کنم.

وی تاکید کرد: پرچمی که امام راحل (ره) در دفاع از فلسطین و مبارزه با صهیونیست ها برافراشتند، پس از آن برعهده مقام معظم رهبری نهاده شد و بیش از هرکس بیت معزز امام (ره) شایسته به دوش کشیدن این پرچم هستند.

وزیر اطلاعات در ادامه افزود: پیدایش رژیم اشغالگر قدس نامشروع و استمرار آن نیز نامشروع است که براساس توجیه غیر قابل سرزمین بی ملت برای ملت بی سرزمین دست به غصب فلسطین زدند.

علوی در ادامه تاکید کرد: امروزه ایده از نیل تا فرات از سوی صهیونیست‌ها فراموش شده و آنها در حال تلاش برای حفظ بقا و موجودیت خود در منطقه هستند.

علوی خاطر نشان کرد: آیت الله هاشمی در سالیان دور پرچم فلسطین و مردم فلسطین در نگارش کتاب سرگذشت فلسطین بخوبی علم بلند کردند ایشان خورشید درخشانی بود که غبارهای پرغلظت تهمت، افتراء، دروغ و جفا نتوانست پرتو افکنی درخششش اندکی بکاهد و مردم خوب او را شناختند و این دلبستگی را در وداعش به نمایش گذاشتند، مردم با شعور خویش او را تایید کردند.

وی افزود: در صحبت‌هایی که بین ما بود همیشه بر حمایت از ولایت تاکید می کرد و می گفت: هیچ کسی شایسته تر از مقام معظم رهبری (حفظه الله) برای رهبری نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.