یزد- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریزگفت: عملیات اجرایی ۱۲ یادمان شهدا با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال در شهر و مناطق روستایی رو به اتمام است.

۱۲ یادمان شهدا در مهریز ساخته شد

به گزارش قدس آنلاین، رضا خانجانخانی اظهار داشت: این عملیات طی ۱۵ سال گذشته تاکنون انجام شده است و برای عملیات اجرایی یادمان‌های شهرستان مهریز افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این یادمان‌ها با حمایت مسؤولان اجرایی و پیگیری خانواده‌های شهدا و اعتبارهای دولتی ساخته شده، ادامه داد: این یادمانها در شهر و اکثر مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز قرار گرفته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز در مورد تعداد یادمان‌های در دست ساخت این شهرستان گفت: حدود ۱۰ یادمان دیگر در منطقه وجود دارد که برای عملیات اجرایی آنها افزون بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

خانجانخانی تصریح کرد: عملیات اجرایی و تکمیل یادمان شهدا در حسینیه شهدای گمنام مهریز تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال افزون بر ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ادامه کار آن اختصاص یافته است.

وی همچنین با اشاره به این که سال های زیادی است که از دفاع مقدس می‌گذرد و برخی از قبور مطهر شهدا بخاطر گذر زمان و مسائل جوی دچار مشکل شده، بر بازسازی و ترمیم آنها به عنوان یک ضرورت مهم تاکید کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز با اشاره به وجود ۳۵ گلزار شهدا و تقدیم ۳۱۳ شهید این شهرستان به انقلاب اسلامی تاکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند و باید با همراهی و حمایت مادی و معنوی مسؤولان و مردم هرچه زودتر ساخت یادمان‌های شهدا و قبور منور آنها در شهرستان اجرایی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.