۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 493115

سایت ارتباط جمعی و مطالب کوتاه«توئیتر» اعلام کرد که به زودی حساب توئیتری «دونالد ترامپ»رئیس جمهور منتخب آمریکا را به دلیل سخنان و رفتار نژادپرستانه و تفرقه آمیز وی، ظرف ۲۴ ساعت آینده حذف خواهد کرد.

حساب توئیتری ترامپ حذف خواهد شد!

به گزارش "قدس آنلاین"؛ «پل هورنر» رئیس شرکت توئیتر  در گفتگو با سی ان ان با اشاره به اینکه این سایت با کاربران فعالی که پیامهایشان حاوی خشونت، انزجار و نژادپرستی است، مسامحه نمی کند، گفت: تمامی کارهای ترامپ، از انتخاب «استیو بانون» نژادپرست به عنوان مشاور ارشد  خود گرفته تا روش وی در خصوص اتحاد ضد مسلمانان در آمریکا، حمایتش از سازمان های خودکامه سفیدپوستان و انتصاب مردان و زنان میلیاردر برای کابینه خود به هدف حمایت از فقرا، آمریکا را به عقب بازمی گرداند.

وی با اشاره به اینکه برای مثال مسئول پرونده آموزش و پرورش در دولت ترامپ، اعتقادی به آموزش و پرورش دولتی ندارد، اظهار کرد: توئیتر هرگز از وی حمایت نکرده و کارهایش را ترغیب نخواهد کرد. او ریاست جمهوری را به تمسخر گرفته و ما چاره ای جز حذف حساب توئیتری وی نداریم.

این در حالی است که ترامپ این اقدام را مضحک خوانده و به مسئولان توئیتر توصیه کرده است که حوصله به خرج دهند زیرا او وضع کنونی را که وخیم خوانده به زودی به سامان خواهد کرد.

یک منبع نزدیک به ترامپ نیز در این باره گفته است که وی بلافاصله پس از حذف حسابش در توئیتر، حساب دیگری را راه اندازی خواهد کرد.

منبع: شفقنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.