اراک- دبیرخانه جشنواره ملی عکس آسیب‌های اجتماعی پس از برگزاری جلسه داوری اسامی عکاسان راه یافته به نمایشگاه را اعلام کرد.

راه یافتگان به نمایشگاه جشنواره ملی آسیب‌های اجتماعی معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، سینا صدیقی دبیر جشنواره ملی عکس آسیبهای اجتماعی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه داوری اظهار کرد: جلسه داوری جمعه ۲۴ دی ماه با حضور داوران و اعضا دبیرخانه برگزار شد.
وی افزود: تعداد ٣٦ اثر از ٢٩ عکاس از استان های مختلف کشور به منظور برپایی نمایشگاه عکس انتخاب شده است و صاحبان آثار تا روز ٢ بهمن ماه سال جاری وقت دارند تا اصل آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
دبیر جشنواره ملی عکس آسیب‌های اجتماعی با اشاره به اینکه در نخستین جشنواره ملی عکس آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی ۱۰۰۰ اثر راه یافتند گفت: ۲۶۰ عکاس از ۲۵ استان کشور آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند که با بررسی تعداد عکس‌های ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، استان‌های مرکزی، تهران و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین آثار را ارسال کردند.
صدیقی تصریح کرد: بیش از  ۲۶۰ عکاس در این جشنواره در هر دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و عکاسی موبایلی شرکت کردند و بعد از بررسی‌های انجام شده افرادی که در بخش عکاسی با تلفن همراه شرکت کردند به دلیل اینکه عکس‌های آنهادارای سطح قابل قبولی کیفیتی و تکنیکی نبود به تصمیم هیات داوران از راه یابی به نمایشگاه باز ماندند.
وی با اشاره به آیین اختتامیه نخستین جشنوراه ملی عکس آسیب‌های اجتماعی گفت: عکاسان منتخب تا روز شنبه ۲ بهمن مهلت دارند تا اصل فایل عکس منتخب را به همراه متن ادبی با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.tmaftab.ir  و یا آدرس پست الکترونیک جشنواره به آدرس Festivalmarkazi@gmail.com  ارسال نمایند.
دبیر جشنواره ملی عکس آسیب‌های اجتماعی به رویکرد تاثیرگذاری این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: جشنواره این فرصت را برای عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا کرده فراهم کرده تا متناسب با هر عکس عنوان مرتبط، متن ادبی، دلنوشته و یا توضیحی حداکثر تا ٣٠٠ کلمه مرتبط با اثر را برای قرار دادن در کنار هر عکس در نمایشگاه به دبیرخانه ارسال نماید.
دبیر جشنواره ملی عکس آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه، برپایی نمایشگاه و اعلام نفرات برگزیده و شایسته تقدیر دهه اول بهمن ماه برگزار می‌شود.
صدیقی افزود: جشنواره ملی عکس آسیب‌های اجتماعی به همت موسسه نسل نواندیش هنر و با مشارکت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، سپاه روح الله استان مرکزی، معاونت امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مرکزی و معاونت فرهنگی و امور جوانان برگزار شد.
لازم به ذکر است ارسال متن عکس‌های برگزیده از طریق سایت جشنواره توصیه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.