با رایزنی‌های رییس فدراسیون و نظر موافق وزیر وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های رزمی مجدداً به معاونت توسعه قهرمانی و حرفه ای بازگشت.

بازگشت فدراسیون ورزش‌های رزمی به معاونت توسعه قهرمانی

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، با رایزنی‌های ریاست فدراسیون و نظر موافق مسعود سلطانی فر، فدراسیون ورزش های رزمی مجدداً به معاونت توسعه قهرمانی و حرفه ای بازگشت.

رشیدی رئیس فدراسیون رزمی گفت: فدراسیون ورزش های رزمی با کسب رتبه نخست توسعه همگانی  طی سه سال متوالی در بین ٥١ فدراسیون ورزشی پتانسیل بالای خود را در جذب آحاد جامعه در رده های سنی مختلف ثابت کرد .

وی ادامه‌ داد:  لذا نظر به ماهیت قهرمانی بسیاری از رشته های این فدراسیون و همچنین حضور سه رشته در بازی‌های  آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا اندونزی و با توجه به این که تمامی رشته های این فدراسیون ارتباط ساختاری با شورای ساماندهی سبک های وزارت ورزش  و جوانان که زیر مجموعه معاونت قهرمانی است، دارند و با پیگیری های مستمر فدراسیون و نظر مساعد وزیر ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش های رزمی به معاونت توسعه قهرمانی و حرفه ای بازگشت.

رشیدی همچنین گفت‌: البته این بدان معنا نیست که نقشه راه این فدراسیون در مسیر توسعه همگانی ناتمام خواهد ماند،‌ بلکه  همگام و همسو با سیاست های معاونت قهرمانی، تلاش بر این است تا از طریق ورزش های رزمی در راستای هدف بزرگ همگانی  کردن ورزش برای تمام ایرانیان گام های مؤثرتری برداشته شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.