به نظر می رسد مردم برزیل از انتخاب سرمربی جدید راضی نیستند و خواهان مارسلو مندز بودند.

نارضایتی مردم برزیل از انتخاب "دل زوتو"/ برزیلی ها خواستار استخدام نامزد هدایت تیم ملی والیبال ایران شدند!

به گزارش قدس آنلاین، بعد از کناره گیری  برناردو رزنده سرمربی پرافتخار تیم برزیل از تیم ملی فدراسیون این کشور "رنان دل زوتو" را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد که اتفاقا حمایت رزنده که ۱۶ سال روی نیمکت تیم برزیل نشست را هم در پی داشت اما این موضوع خیلی برای هواداران والیبال دوست برزیل خوشایند نبود. 

دل زوتو نام شناخته شده ای در والیبال برزیل است. او علاوه بر اینکه بازیکن بسیار خوبی بوده در رده مربی گری هم کارنامه نسبتا خوبی داشته است اما مردم برزیل از نادیده شدن بهترین مربی سال های پیش برزیل که جام های زیادی را با ساداکروزیرو کسب کرده ناراحت هستند. آنها معتقدند که بعد از رزنده نیمکت تیم ملی حق مارسلو مندز بوده است.

به نقل از والیبال ایران، مندز در چند سال اخیر با جام هایی که همراه با سادا کروزیرو کسب کرده اسم بزرگی برای خود در والیبال دنیا دست و پا کرده و بارها از علاقه اش به تکرار موفقیت های رزنده همراه تیم ملی سخن گفت اما هیچگاه از سوی فدراسیون برزیل مورد اعتماد قرار نگرفت.

گفتنی است؛ مندز نامزد هدایت تیم ملی والیبال کشورمان هم بود که به دلیل داشتن قرارداد با تیم باشگاهی خود، قید حضور در ایران را زد.

لازم به ذکر است چندی پیش مندز در یک نظر سنجی غیر رسمی از سوی یک سایت تخصصی والیبال به عنوان بهترین مربی دنیا در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.