والیبال اندونزی این روزها با جذب بازیکنان لیگ های اروپایی سعی در ارتقای والیبال کشورش دارد.

از لیگ لهستان به شرق آسیا/ والیبال اندونزی هم در اندیشه بزرگ شدن!

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که این روزها والیبال آسیا با تیم های قدرتمند ایران، چین و استرالیا به دنیا معرفی می شود تیم های ضعیف و درجه چندم آسیایی با سیاست گذاری های جدید سعی در رشد و تعالی والیبال در کشور خودشان هستند.

به نقل از والیبال ایران، بعد از چین که با سرمایه گذاری سنگین در ورزش های توپی همانند فوتبال، بسکتبال و والیبال ورزشکاران به نامی را به کشورش آورده حال سایرکشورهای آسیای شرقی سعی در وارد کردن بازیکن از لیگ های اروپایی هستند تا شاید بتوانند در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرند.

یکی از این کشورها اندونزی است که در هفته اخیر با جذب بازیکنی از لیگ لهستان خبرساز شد. باشگاه جاکارتا الکتریک اندونزی با بارتوژ کریشیک ۲۶ ساله که سابقه بازی در تیم بایگوشتس لهستان را دارد قراردادی امضا کرده و این دریافت کننده قدرتی از لیگ لهستان به لیگ اندونزی کوچ کرد.

البته شاید این بازیکن در سطح خیلی بالایی به نظر نرسد ولی همین که والیبال اندونزی و باشگاه های والیبال این کشور به فکر جذب بازیکن خارجی از کشورهای صاحب سبک در والیبال هستند نشان می دهد که این کشور و حتی سایر کشورهای آسیایی قصد دارند با طرح و برنامه مشخص به سمت رشد در والیبال بروند. شاید این شروع راهی باشد که بعد ها  بیش تر از آن بشنویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.