گرگان- سخنگوی شرکت گاز گلستان گفت: در پی کاهش محسوس دمای هوای استان و به منظور تأمین گاز بخش خانگی، جایگاه های سوخت سی ان جی تا اطلاع ثانونی غیرفعال خواهند بود

جایگاه های سی ان جی گلستان تعطیل شدند

به گزارش قدس آنلاین، سیدجواد موسوی با اشاره به کاهش دما و افزایش مصرف گاز در گلستان اظهار کرد: در پی افت فشار گاز فعالیت جایگاه های سی ان جی در این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی با بیان اینکه ۵۳ جایگاه سوخت سی ان جی در گلستان فعال هستند، گفت: میزان مصرف گاز در استان با توجه به کاهش قابل توجه دمای هوا، مصرف گاز به طور محسوسی افزایش یافته است و هم اکنون مصرف گاز استان به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب در شبانه روز رسیده است.

سخنگوی شرکت گاز ضمن درخواست از مشترکان خانگی برای صرفه جویی در مصرف گاز، گفت: با افزایش دمای هوا، جایگاه های سوخت سی ان جی استان فعال خواهند شد.

گفتنی است این اقدام شرکت گاز گلستان با هدف تأمین گاز بخش خانگی استان، پس از قطع صادرات گاز ترکمنستان به ایران صورت گرفته است.

همچنین براساس اعلام سازمان هواشناسی، سامانه بارشی از اوایل امروز با بارش پراکنده برف در غرب کشور فعال شده و به تدریج به شدت و گستره آن افزایش خواهد یافت. عصر امروز غرب دامنه های جنوبی البرز غربی بارش برف را خواهند دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.