یزد - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در بودجه سالجاری۱۵هزار میلیارد تومان بودجه برای ستاد بحران کشور پیش بینی شده که تاکنون ۱۲میلیارد تومان آن محقق گردیده است.

بزرگترین بحران استان یزد خشکسالی است/ مردم استفاده بهینه از آب را جدی بگیرند

به گزارش قدس آنلاین ، اسماعیل نجار روز یکشنبه در بازدید از فرونشست ها و مناطق بحرانی شهرستان ابرکوه اظهارداشت: بزرگترین بحران استان یزد بحث خشکسالی می باشد و فرونشستن  زمین از عواقب این بحران  است

وی افزود: البته در بودجه سالجاری نیز برای ستاد بحران کشور ۱۵هزار میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده که تاکنون ۱۲میلیارد تومان آن محقق گردیده است. 
معاون وزیر تصریح کرد: سه درصد از این میزان اعتبار تخصیصی مربوط به ماده ۱۰ برای پیش‌بینی و پیشگیری و ۲ درصد مربوط به ماده ۱۲ در حوزه مقابله هزینه خواهد شد.
وی با بیان اینکه از۴۶ حادثه دنیا، ۳۵ مورد آن در ایران قابل بروز است گفت: مهمترین آنها حوادثی نظیر زلزله ، سیل ، طوفان ، رانش زمین ، فرو نشست زمین و خشکسالی بخاطر افت آبهای زیر زمینی است.  ​
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه مردم استان استفاده بهینه از آب را جدی بگیرند افزود : صرفه جویی درمصرف آب مردم استان یزد زبانزد بوده و با کمترین آب بیشترین بهره برداری را مردم دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.